Nekromanti Världens orättvisaste fightingspel? =D

Big Marco

Läskig
Jag har en ny favorit i kategoring meningslösa, snabba men ljuvliga browserspel. Det går på ett par sekunder att komma igång och förutsättningarna är oerhört orättvisa.

Spelet heter MyBrute och vill ni komma igång snabbt så kan ni försöka ge mig en omgång genom att klicka på länken och skapa er Brute!

Ni kommer inte att klara av att besegra mig dock. För jag är så jävla bra! Lyckas någon så kommer jag att ge massiv kudos! ,-)

http://flaskfian.mybrute.com/

Rising

Vila i frid
Är inte det här ett regelbrott?

Erm Marco... Är inte det här emot forumsreglerna?

Tillåt mig förklara: Mybrute är en i raden av spel där spelarnas incitament är att posta länkar på forum och liknande som leder till en sida som - för varje klick - ger spelaren poäng eller resurser av något slag. I Mybrute fungerar det så att om du klickar på Marcos länk här ovan så får hans gubbe dels experience för själva striden i sig, och dels - om du sedan skulle välja att signa upp dig - så blir du lärling till Marcos gubbe, vilket betyder att när du tjänar XP så får även han en del av kakan.

När forumiter har postat länkar till liknande sidor (såsom det där varulvar vs. vampyrer-spelet som går ut på att samla "bite"-poäng, vilket man får när man lyckas övertyga/lura folk att klicka på en länk som går till ens personliga sida i spelet) så har detta varit föremål för moderatorsåtgärder.

Så jag tycker det är lite av en fuling du gör här, som inte nämner hur Mybrute fungerar och vad du har att tjäna på att få folk att klicka på din länk. Om du hade länkat till spelets huvudsida ( http://mybrute.com/) så hade det varit okej, men i nuläget så anser jag faktiskt att det här är ett regelbrott.

(Och förresten: Om ni vill ha några enkla fighter så kan ni spöa upp mina loosers till gubbar: Sök bara på "Spook wigga" och/eller "Hippie Drugz" (särskilt "Spook Wigga" är helt djävla keff))

Dante

Bäst i Sverige på rollspel
Staff member
Re: Är inte det här ett regelbrott?

Men?! Håller du på att hobbymoderera?

Nä, skojar bara. Men du har förstås rätt i att Marco körde en fuling.

Dante

Bäst i Sverige på rollspel
Staff member
Ajabaja …

Som regelbrott betraktat var det här ett av de tamaste :gremwink:.

Men som Rising påpekar är det lite fult att försöka smyga in det där under allas radar.

Så: ajabaja, typ.