Det heter Herkules!Grisodlar'n;n311006 said:Vad är det för typsnitt för själva titeln "Världsboken"? Det påminner lite om typsnitt som användes till skräcknoveller och liknande på 70-talet.
SFbok kommer ha den. De har postorder.Biff.Bastard;n310942 said:Det låter fullkomligt lysande, var kan man beställa boken?
Inte än på ett tag, men senare. När jag orkar lägga upp den där.illuzive;n310949 said:Kommer den dyka upp digitalt på t.ex. DrivethruRPG också?
Arfert;n311095 said:
Fantastiskt! Då blir det ett köp så fort den är släppt!Arfert;n311096 said:SFbok kommer ha den. De har postorder.
Ja, just det kapitlet stack ut en aning! ;-)Doktor Laser;n313317 said:Världsboken har kommit. Jag har läst kapitlet om Gottland. Jag är lite upprörd. Och lite imponerad. Och lite förvirrad. Och av någon outgrundlig anledning är jag sugen på punsch. Jag vet inte hur, jag vet inte varför, jag vet bara att, jag med valfri gud som mitt vittne på något sätt ska spela ett äventyr i Gottland.
https://www.sfbok.se/produkt/varldsboken-181723Lightshy;n313344 said:Går det att köpa den nu?