Det är väl en regelbok, inte ett äventyr?Gary Gygaxs Lejendary Adventure är ju i behov av en logoped.
Jo, det är sant! Men kände att den kunde vara värd ett hedersomnämnande.Det är väl en regelbok, inte ett äventyr?
Och dessutom svårt att stava till...Sakarath Hans Gravvalv är en lökig titel, eftersom det låter som att snubben heter Hans som efternamn. När han i själva verket heter Han.
Frågan är ändå om inte själva äventyret är sämre än namnet? Det vill inte säga lite detOch dessutom svårt att stava till...
I samma skola har vi ju No Salvation for WitchesTerror in the Streets (till LotFP) skrevs ju helt för att få till förkortningen. Och boxvarianten Big Terror in the Streets.
Jag fnissade. Det gjorde du också.
Heh, den dubbelbetydelsen hade jag helt missat.I samma skola har vi ju No Salvation for Witches
Galtevår är inte min typ av namn på vare sig högtid eller äventyr. Kära nån.Vilket är det värsta NAMNET på ettrollspelsäventyr?
Då tycker jag att Likstorm är värre i samtliga avseenden, där.Lichemaster till whfrp
Asså namnet låter som nått en edge lordig black metal snubbe i högstadiet skulle ge som namn till sitt black metal band
Det är inte att namnet är så dåligt utan snarare så jävla barnsligt och cringe inducing
Får mig att vilja skriva äventyret VäxelstormDå tycker jag att Likstorm är värre i samtliga avseenden, där.