Holy Warrior
Veteran
Västmark är som bekant(?) ett sago rollspel(å inte ett fantasy rollspel som mina små grå järn celler fick det till först...en kompis till mej redde ut begreppen...det va morgoth om ni bryr er)och ett mycket bra sådant...Du undrar va jag pratar om(eller det kanske du inte gör)?Jo om du läser högst upp på sidan så kanske du kommer ihåg...före den där lååånga parantecen som förrvirrade(?) dej(å mej).Jag hade igentligen tänkt å skriva den här på rävsans förlags forum...men nu blev det inte så(!).Nåja...som ja sa västmark är bra å ett sagorollspel(ett bra sagorollspel)!Västmark utspelar sej på Lyonia(ja tror i allafall det va så ön hette...öh heter...eller hur man nu ska skriva det.Ska man skriva i då eller nu tid?)som ligger nånstans under Irland.På Lyonia(eller vadenu hette)så finns landet Västmark(!)...det finns en massa andra land på Lyonia oxå men just nu föredrar ja att skriva om västmark(det var ju västmark det här inlägget skulle handla om...!)!I västmark finns det alver(älvor typ)alltså inte Tolkiens alver!Jag läste i nåt inläg från Krille att västmark(rollspelet) va det...va hetter re nu ijen?...det där roll spelet...nåja det stod iallala fall att västmark va det...dedär rollspel(nån som vet va det heter?)...vadetnu hette...västmark va alltså...vad det "dedär rollspelet" borde varit!Nu orkar ja inte skriva mer...
MVH Holy warrior,monstret från Skuggorna(kolla in min profil...om du inte redan gjort det).
<P ID="edit"><FONT SIZE=-1><EM>Edited by Holy Warrior on 2001-06-29 19:16.</EM></FONT></P>
MVH Holy warrior,monstret från Skuggorna(kolla in min profil...om du inte redan gjort det).
<P ID="edit"><FONT SIZE=-1><EM>Edited by Holy Warrior on 2001-06-29 19:16.</EM></FONT></P>