Hanihörnet said:
Jag har jättesvårt att organisera mig.
Är intresserad av naturvetenskap men suger i praktiken på det.
Gillar att försvara saker som jag egentligen inte är för.
Brukar ofta gå emot mina egna argument under hettsiga debatter.
Stjäl några av dom.
Har extremt svårt för vissa sociala normer. Som den här skiten om att vinna argument. Man ska vara den med sista ordet så vinner man. Man vinner om man ihärdigt och tveklöst upprepar slitna argument i nya förpackningar. Det visar att man inte ens lyssnat på vad "fienden" sagt. Varit med i några "riktiga" debatter, och större delen suttit tyst och tänkt på vad någon sagt. Sedan fått en fråga. Ger ett svar och får ett motargument. Sitter sedan tyst och iaktar i avsmak hur personen med motargument drar på ett överlägset leende. Det äcklar mig!
Hatar folk utan insikt! I synnerhet de som är intelligenta! Den bästa sortens personer har lite mer insikt än intelligens, men mycket av båda. Folk med mycket intelligens och lite insikt blir ofta bara olidliga messerschmidtar(om ni nu måste får nu anmärka det)!
Blir frustrerad av folk utan engagemang! Ärligt talat får man suga hur mycket man vill, men man ska fan försöka! Det märks mest inom sporter och liknande. Sen har folk olika mål, men det är en helt annan sak.
Ogillar folk med politikförakt! Politikerförakt kan jag stå ut med.
Älskar regn!
Växlar mellan dum naivitet och skrämmande paranoia. Det uppstod när jag, dryga sju, insåg att jag var extremt naiv. Eller om det var tvärt om.
Det behöver upprepas! Jag älskar regn!
Tänker att jag inte minskat i tempo än, så jag är mindre än halvvägs och har inte kommit fram till mina djupare egenheter så jag tänker sluta här om ingen uppmanar mig att låta bli.