Rising
Vila i frid
Re: Okej, okej!
Nå, den typiske changelingspelaren i mina ögon är förresten gay och har ett eget galleri på nätet med furries- och satyrporr. Därför är Changeling coolare än werewolf. Vampire hamnar väl någonstans mitt i mellan, så om valet står mellan vitlök och silverkulor så väljer jag vitlöken.
Nja... Grejen är väl att Vampire har sina egna fangirls på ett sätt som jag inte upplevt att Werewolf har (eller finns det ett stort gäng greenpeacenördtjejer i typ miljöpartiets ungdomsförbund med dreads och hennatatueringar som alla lirar werewolf, som jag är omedveten om?). Den typiske Werewolfspelaren är väl en kille med skägg som lyssnar på gammal heavy metal och som stoppar in black spiral dancers så fort som äventyret börjar trampa vatten.Jag undrade om inte Rising tänkte på WoD-are i allmänhet när jag ställde frågan
Nå, den typiske changelingspelaren i mina ögon är förresten gay och har ett eget galleri på nätet med furries- och satyrporr. Därför är Changeling coolare än werewolf. Vampire hamnar väl någonstans mitt i mellan, så om valet står mellan vitlök och silverkulor så väljer jag vitlöken.