Nekromanti V5 köp

God45

#PrayersForBahakan
Så jag går in på White Wolfs hemsida, loggar in, lägger till V5 i korgen och antar att det är en pdf för den kostar 24.99 dollar. Fyller info och köper den och sedan får jag att jag kan se min order bara. Men får ingen pdf. Står att min order inte är uppfylld än bara.

Är jag en idiot och har beställt en fysisk bok eller levererar de PDF:erna skumt? Någon som vet?

Bolongo

Herr Doktor
Hmm, det står ju inte om den är fysisk eller pdf. Men det var ju lite klurigt att hitta deras egen store. Först kom jag vidare till Modiphius, där fysisk bok plus pdf kostar 45 euro. Så 25 dollar måste vara en något dyr pdf, tänker jag.

Rymdhamster

ɹǝʇsɯɐɥpɯʎɹ
Sjukt otydligt. Jag gick till affären och klickade på V5, så fick jag erbjudande om att köpa corebook:en för 25 dollar. Jag skulle ärligt talat förvänta mig en fysisk bok under de omständigheterna, förutom att priset ju i så fall var ovanligt rimligt.

Sen på ett annat ställe pratas det om att man ska kunna köpa en PDF-preview eller något, men när jag klickar på den länken får jag inte upp något.

God45

#PrayersForBahakan
Rymdhamster;n290178 said:
Sjukt otydligt. Jag gick till affären och klickade på V5, så fick jag erbjudande om att köpa corebook:en för 25 dollar. Jag skulle ärligt talat förvänta mig en fysisk bok under de omständigheterna, förutom att priset ju i så fall var ovanligt rimligt.

Sen på ett annat ställe pratas det om att man ska kunna köpa en PDF-preview eller något, men när jag klickar på den länken får jag inte upp något.
Ja, jag är också förvirrad. Jag antog pdf så betalade och väntade mig att kunna lade ner den direkt eller ett mail med svar men... nada. Och ubder order info är bara mitt order nummer och vad jag betalat.

God45

#PrayersForBahakan
Nu fick jag den :) Var en väntetid bara :)