Björn Wärmedal
Björning Wheel
Föreslå! Motivera!
Svavelvinter. Stor, tjock, vacker bok som man kan tänka sig låta ligga framme så att även icke rollspelsintresserade ser den.Björn Wärmedal said:Föreslå! Motivera!
Seconded.krank said:Svavelvinter. Stor, tjock, vacker bok som man kan tänka sig låta ligga framme så att även icke rollspelsintresserade ser den.Björn Wärmedal said:Föreslå! Motivera!
//Krank, som visserligen inte äger boken själv...
Det finns en hyfsat uppdaterad version av grundboken till Eclipse Phase också. Och så är ju Mutant City Blues oaktat små korrfel och stundtals oinspirerade illustrationer faktiskt det bästa köpe-spel jag känner till.God45 said:Annars exalted 3d edition
SF hade massor med Svavelvinter häromdan. Troligen har de köpt upp ett rejält lager. För att klara julhandeln mm.wilper said:Egentligen vill jag säga The Daughters of Verona eftersom det är ett fantastiskt trevligt spel som man kan spela med släkt och vänner i mellandagarna. Men det är tryckt i alldeles för liten upplaga för att kunna kvalificera sig som årets julklapp. Får jag sålt två eller tre ex till är det slutsålt.
Svavelvinter är väl annars den grej som jag tycker är bästa kandidat som årets rollspelsjulklapp. Frågan är väl dock hur lätt det är att köpa den idag. Jag har för mig att jag sett någon tråd om att även de hade sålt slut på första tryckningen. Men andra tryckningen kanske är klar redan eller kommer i tid för julhandeln.
Svavelvinter är dels en fin bok, som några redan nämnt. Men det är också en rejäl bok, den kommer att ta ett tag att läsa genom, men sedan har man material till det kommande årets spelande. Fina bilder i boken gör även att den kan bli en fin konversationsöppnare i efterdyningarna av paketöppnande och julmat.
Om någon redan har köpt svavelvinter, men vill ha mer av e varan fins det ju ett tilläg där nu också.krank said:Svavelvinter. Stor, tjock, vacker bok som man kan tänka sig låta ligga framme så att även icke rollspelsintresserade ser den.Björn Wärmedal said:Föreslå! Motivera!
QFT.krank said:Svavelvinter. Stor, tjock, vacker bok som man kan tänka sig låta ligga framme så att även icke rollspelsintresserade ser den.Björn Wärmedal said:Föreslå! Motivera!
Fan vad jag är kluven om den här produkten. Jag gillar jubileumsutgåvor, framför allt om de är lyxiga. Men jag gillar ju inte DoD eller Riotminds särdeles mycket, och sannolikheten att det blir spelat om jag köper det är sjukt liten...Andy said:Drakar & Demoner Trudvang Jubileumsutgåva, stor, fin och alldeles underbar.
Storgilla!Äventyr! Låt oss indoktrinera en ny generation!!!
Har nån sett böckerna? När kommer de?Storuggla said:"Drakar & Demoner Trudvang Jubileumsutgåva, stor, fin och alldeles underbar."
Hoppas det. Ska bli kul när de faktiskt kommer.
Storuggla, riotkorrning