G
Guest
Guest
Re: Men det är ju Milla Jovovich
Sedan spelar det väl ingen roll om man klassas som nekrofil om de enda som kan bry sig om det är zombies (visserligen kan nog Milla också bry sig, men då inte om att man är nekrofil och även om värden går under är jag nog för Consensual sex).
/Zorbeltuss
Jupp, Resident Evil är en film Milla är påriktigt (troligen iallafall), men det närmsta hon kommer mig är väl Ukraina eller något... så jag tänker inte ens anstränga mig...Du inser väl att Milla i Resident evil bara är så bra på zombieslaktande p.g.a bioligiska experiment? De har ju använt samma virus på henne som de använder för att skapa odöda med, med andra ord skulle du klassas som nekrofil om du försöker skapa framtida zombiejägare ur henne (om du själv personligen tänkte hjälpa till dvs.).
Dessutom så vet du ju inte vad för sorts osynliga mutationer hon kan ha genomgått p.g.a T-virusets inverkan. Hennes underliv kanske har utvecklats till en blodtörstig käft med tänder som bara väntar på att slita av manslemmar.
Visserligen är detta lite osannolikt, men VÅGAR DU TA RISKEN?
Sedan spelar det väl ingen roll om man klassas som nekrofil om de enda som kan bry sig om det är zombies (visserligen kan nog Milla också bry sig, men då inte om att man är nekrofil och även om värden går under är jag nog för Consensual sex).
/Zorbeltuss