G
Guest
Guest
För långa? Svårtydda? Ointressanta?
Va? Det här inlägget var iaf varken långt, svårtolkat eller ointressant.Zorbeltuss said:För långa? Svårtydda? Ointressanta?
Nej, men jag gjorde tråden så minimal som möjligt för att få svar...Persson said:Va? Det här inlägget var iaf varken långt, svårtolkat eller ointressant.Zorbeltuss said:För långa? Svårtydda? Ointressanta?
Nej, men jag gjorde tråden så minimal som möjligt för att få svar...
Exempel: En av mina trådar
Gör som jag, skyll på avataren.Zorbeltuss said:För långa? Svårtydda? Ointressanta?
Jag vet att mina ofta gör det. Det är liksom min nisch.mateyasu said:Det inte utan att man ibland undrar om det var ens inlägg som dödade den....
Yaykrank said:Jag ska försöka svara idag, lovar! =)
Jag kom förresten på vad som var problemet med din trådstart. Den avkräver oss som svarar att vi ska skriva ganska mycket (även små, korta kampanjer blir en del text om dina tre punkter ska med) och samtidigt känns det ganska otacksamt - det är högst osäkert om man kommer att få någon respons på sitt långa inlägg, någon hjälp eller ens några glada tillrop. Delvis är nog detta för att trådstarten inte inbjuder specifikt till glada rop/kommentarer/etc. man ska liksom bara fire and forget, och det tror jag fungerar dåligt på ett forum. Skriver man långt vill man antingen ha konstruktiv hjälp eller positiv respons på det man skrivit.Zorbeltuss said:Yaykrank said:Jag ska försöka svara idag, lovar! =)