Hejsan! Jag har varit borta från wrnu sedan typ LinCon, men nu ska jag försöka titta in igen. Jag har spelat hyfsat regelbundet men annars haft noll koll. Så vad har jag missat? Nya spel? Nya teorier? Coola trådar? Nya söta forumiter?
Aww!Recca said:Två av spelarna ur min rollspelsgrupp som innan varit väldigt osynliga är nu medlemmar på forumet, dvs Mårten och Cissi. De kör med riktiga namn också, vilket hör till ovanligheterna. De är båda väldigt söta.
Men ganska nytt är ju också att vi faktiskt forumrollspelar! Har du hört?! Och det håller på än och överlevde helgerna! Det är nytt och kul och roligt och Anchorman är fantastisk som drog igång det!Genesis said:Hejsan! Jag har varit borta från wrnu sedan typ LinCon, men nu ska jag försöka titta in igen. Jag har spelat hyfsat regelbundet men annars haft noll koll. Så vad har jag missat? Nya spel? Nya teorier? Coola trådar? Nya söta forumiter?
Inte så nytt, kanske, men fett hett! Jag spann iväg och det fick bli en egen tråd av det hela: Några tankar om relationskartorElmrig said:Inte så hett eller nytt men om du kan finna det i ditt hjärta så skulle jag tycka det var intressant med lite kommentarer på det här:
Ja, det är sån't kidsen sysslar med nuförtiden. "Nicks" är la gammalmodigt och mossigt numera …Recca said:Två av spelarna ur min rollspelsgrupp som innan varit väldigt osynliga är nu medlemmar på forumet, dvs Mårten och Cissi. De kör med riktiga namn också, vilket hör till ovanligheterna. De är båda väldigt söta.
Kul att höra, och grattis!Niklas73 said:Hallå Genesis... Kul att se dig igen. Du har varit efterfrågad av vissa. DEt jag kan bidra med är att SC nu är i slutskedet dvs korr och viss regelkorrigering av forumiter och spelgrupper - sen blir det förlaget! Finns trådar om det i promotionforumet där jag helt ohämmat boostar spelet!
Svaret på den här frågan borde väl alltid vara ja?Cissi said:/Cissi, som undrar om hon måste baka till nästa spelmöte nu?
Genesis said:Ja, det är sån't kidsen sysslar med nuförtiden. "Nicks" är la gammalmodigt och mossigt numera …Recca said:Två av spelarna ur min rollspelsgrupp som innan varit väldigt osynliga är nu medlemmar på forumet, dvs Mårten och Cissi. De kör med riktiga namn också, vilket hör till ovanligheterna. De är båda väldigt söta.
Hej, Mårten och Cissi!