Nekromanti Vad är nu detta för tokeri?

Troberg

Sinister eater
Re: helt klart för bra för att inte vara sant (ANT)

<blockquote><font size=1>Svar till:</font><hr>

Sfbok: Smått dyra och egentligen inte såå bra.

<hr></blockquote>

Ge dem lite credit i alla fall. De kanske inte är världsbäst på spel, men på sin kärnverksamhet (SF-böcker) så är de jäkligt bra, även med internationella mått!

chrull

Stockholm Kartell
Re: Nu blev jag förvirrad

Hobbyspel.com och hobbygames är inte samma sak...

chrull

Baldyr

Hero
Hobbyspel.com

Jag tänkte bara påpeka att domänen Hobbyspel.com ägs av företaget Legend Hobbyspel i Göteborg, och har absolut ingenting att göra med postorderföretaget Hobbygames i Uppsala eller med domänen Hobbygames.se.

Det kan tilläggas att det är lite olyckligt att vi i folkmun kallas "Hobbyspel" eftersom det kan förväxlas med "Hobbygames". Det är inte heller vår avsikt utan beror istället på att vi inte kunde registrera en "Legend"-domän när det begav sig, utan fick nöja oss med "Hobbyspel" (som alltså också ingår i firmanamnet). Tacka (dåvarande) .se-domän-regler för det!

/Pauli Paananen, Legend Hobbyspel

kalcidis

Hero
SF - the dilemma of lajf

De är mycket bra när det kommer till just böcker och andra småroliga saker. Men jag utvärderade dom endast tänkandes på deras rollsspelsavdelning (som förvisso är stor och mycket bra).

Med internationella mått mätta så är dom dock inte i närheten av de bättre inom deras nietszche (hähähä).

DanielSchenström

Swashbuckler
Re: Trodde varenda kotte kände till den

Den är inte perfekt, de har inte alla gamla fynd till tillräckligt låga priser när jag är där och köper upp hela deras förråd av gamla tsr-spelprylar och GW-tennisar till AD&D

chrull

Stockholm Kartell
Re: Hobbyspel.com

förvirringen är total när man kollar adresserna:
hobbyspel.com
hobbygames.se

Svengelska någon? :D

chrull

Weatherman

Hero
Re: Hobbyspel.com

"förvirringen är total när man kollar adresserna:
hobbyspel.com
hobbygames.se"

Jag vet inte hur många gånger jag skrivit hobbyspel.se och hobbygames.com när jag ska göra prisjämförelser.

Mats

Balderk

Swashbuckler
Re: SF - the dilemma of lajf

Det jag tycke är det sämsta med sf-bokhandeln är att deras leverens tider är så förskräckligt långa, jag bor i umeå och har alltså ingen större tillgång till själva affären... är inte så där förskräckligt ofta i stockholm... Men 7 till 10 dagar är på tok för mycket! Sen ligger väl deras priser varken lågt eller högt...

/Jonas, som håller på att vänta just nu...7till 10 dagar=)