Mask_UBBT
Hero
nupp....
...men om du menar zombien med solbrillor och den lustiga armen har jag redan sätt den...
/Mask
...men om du menar zombien med solbrillor och den lustiga armen har jag redan sätt den...
/Mask
När jag tänker efter så stämmer nog det. Däremot har en hästintresserad bekant påpekat att vissa (alla?) av kentaurernas hästkroppar är ston...Jo, annars hade det ju inte funnits några kentaurer alls, eftersom kentaurerna i Xena (och Hercules) enkom är manliga.
Äh, jag har gjort det till en sport att drälla in Echelon-beten i harmlös kommunikation. Enda sättet att sätta P för Echelon (och den kommande europeiska motsvarigheten) är att flöda dem med skräp. Jag tror att om man bara dräller in kommentarer i still med "Bomb the imperialistic tyrants with drugs in the name of god" så betraktas det som ett riskmail och någon måste granska det manuellt, vilket kostar tid och pengar.men om detta är det kanske bäst att inte dryfta med tanke på Echelon.
Misstänker att det dessutom skulle vara det mest smärtsamma hon gjort... Jag kan liksom inte se riktigt hur det skulle gå till rent praktiskt...Danielle McCormack, som i Xena och Hercules spelade amazonen Ephiny som hade ihop det med en kentaur, sade i en intervju att det mest pinsamma hon gjort var att föda en kentaur.