Krille
Super Moderator
En hatt.
Du har sett mig. Vilken sorts hatt tycker du jag skulle passa i?Krille said:En hatt.
Jag har övervägt detta; Kanske bör man isåfall satsa på en PS3:a direkt? Så får man både blu-ray och spelkonsoll? Hur ser priserna ut, är ps3:an billig eller dyr jämfört med "rena" spelare?Caligo said:Blue-rayspelare kanske? Filmer?
Fast jag vill inte ha några upplevelser =)Vicotnik said:Vad sägs om en upplevelsepressent?
krank said:Du har sett mig. Vilken sorts hatt tycker du jag skulle passa i?Krille said:En hatt.
Medhåll. Plommonstop är nog den lämpligaste huvudbonaden.Ram said:Plommonstop! Du ser ut lite lätt som en terrier-kommisarie alt tidig CSI-snubbe från 1880-talets Scotland Yard i alla fall.
Så är det, såklart. Men sen är det över och borta och kommer aldrig tillbaks.Recca said:Men upplevelser låter nog mer som nåt du kunde önska dig, för bara för att du inte nu är så sugen, betyder ju inte det att du inte kommer ha kul där.
Min erfarenhet av dejtingsidor är ungefär såhär, för övrigt:Recca said:För pojk/flickväns-biten, om du inte är väldigt kräsen, så skulle du ju kunna skaffa ett medlemskap på nån dejting-sida. Som andra sagt så är det förstås jättesmart att också hitta en mindre nördig hobby att ha vid sidan av rollspelet, så att du kan prata om det på dejten.
Haha, den bilden säger ungefär allt jag tänker om hattar. Och rollspelarechrull said:
Jepp, queer-salsa på onsdagar, RFSL Stockholms lokaler, Sveavägen 59, plan 1. Nybörjarkursen kl 18.00.Recca said:(...)Salsa lät ju skitbra. Jag tror bland annat att det finns salsa för homo/bi-sexuella i Stockholm t.ex.