Nekromanti Vad är det för människor som spelar DoD?

Vindhand

Myrmidon
Re: artighet = censur?

men du sade själv att man inte skall få skriva eller säga vad man vill. Och då är det cencur.

Man kan få skriva vad man vill men om man skall hålla sig till någon form av gott uppförande finns det saker man inte bör skriva. Jag ser inte det som censur, mera som en uppmaning till självkontroll.

Nåväl, det är ju mycket i det förflutna nu verkar det som... /images/icons/smile.gif

Blasphemy

Swashbuckler
Det är sant.. jag har ju bättrat mig..

Det var ju längesedan jag spydde galla över något..
Lite credit borde jag ju få :)

Only dead fish float with the stream.

Rickard

Urverk speldesign
Re: Det är sant.. jag har ju bättrat mig..

Och det tackar jag (samt några fler) för.

/[color:green]Han</font color=green> som är tacksam

Blasphemy

Swashbuckler
Re: Det är sant.. jag har ju bättrat mig..

Varsegod varsegod.. Du (och ni andra som är tacksamma) kan skicka pengar in till mitt postgiorkonto 66 64 75 -8.
Jag hjälper även svältande barn i tredje världen och sponsra George Lucas för Ep 2 av Star Wars. (Om ni bidrar med nog med pengar så kan jag fixa så att Jar Jar dör i början av den filmen... värt ganska mycket eller hur.)

:)

Rickard

Urverk speldesign
lol (OT)

Ja, att Jar Jar dör är värt lite penger (dock inte mina).

/[color:green]Han</font color=green> som hatade grodkungen mer än Jar Jar.

Rosen

Myrmidon
Re: Massor av olika typer

<I>du verkar ju ha tagit droger och flygit till en annan dimension om du ser någon som helst likhet mellan våra två exempel.</I>

Du skrev <I>själv</I> att det var kul att hålla på för att se hur illa upp folk tog, så dimensionen ifråga kallas "verkligheten".

Jag har hållit i en mailinglista i några år, och är alldeles för luttrad i att behöva agera barnvakt för att ha nån särskilt lång tolerans mot folk som inte uppvisar vanligt folkvett; när personer som man tycker om och respekterar börjar hoppa av för att det sitter nåt pucko där och fyller listan med sina utsöndringar för skojs skull inser man vad "unsubscribe and ban"-funktionen är till för.  Yttrandefrihet är en frihet under ansvar, och folk som inte tar sitt ansvar ska inte ha sin frihet.

--
Åke

Blasphemy

Swashbuckler
Re: Massor av olika typer

Ja så kan man ju också så det.