Nekromanti Vad är din zombieplan?

G

Guest

Guest
Re: Men det är ju Milla Jovovich

Du inser väl att Milla i Resident evil bara är så bra på zombieslaktande p.g.a bioligiska experiment? De har ju använt samma virus på henne som de använder för att skapa odöda med, med andra ord skulle du klassas som nekrofil om du försöker skapa framtida zombiejägare ur henne (om du själv personligen tänkte hjälpa till dvs.).

Dessutom så vet du ju inte vad för sorts osynliga mutationer hon kan ha genomgått p.g.a T-virusets inverkan. Hennes underliv kanske har utvecklats till en blodtörstig käft med tänder som bara väntar på att slita av manslemmar.

Visserligen är detta lite osannolikt, men VÅGAR DU TA RISKEN?
Jupp, Resident Evil är en film Milla är påriktigt (troligen iallafall), men det närmsta hon kommer mig är väl Ukraina eller något... så jag tänker inte ens anstränga mig...
Sedan spelar det väl ingen roll om man klassas som nekrofil om de enda som kan bry sig om det är zombies (visserligen kan nog Milla också bry sig, men då inte om att man är nekrofil och även om värden går under är jag nog för Consensual sex).

/Zorbeltuss

Coffe_Kanon

Swordsman

Sedan spelar det väl ingen roll om man klassas som nekrofil om de enda som kan bry sig om det är zombies
Det uttalandet för tankarna till "Dawn of the Dead 2004s" extra material, där man får se tre killar som fångat in en kvinnlig zombie (som då i livet var skolans populäraste brud) och satt fast en hjälm på hennes huvud så att hon inte kan bitas. Två av killarna manar på den tredje till att "våldföra sig"? :gremconfused: på zombien ifråga.

Visst blir världen mera do-as-you-please under en förestående zombieapokalyps, men som jag sa tidigare så betyder inte det att MIN värdighet åker ut genom fönstret i samma stund. Så JO det skulle spela roll, även om den odöde ifråga ser rätt levande ut och är på pricken lik Milla Jovovich, iallafall skulle det spela roll för mig...

G

Guest

Guest

Visst blir världen mera do-as-you-please under en förestående zombieapokalyps, men som jag sa tidigare så betyder inte det att MIN värdighet åker ut genom fönstret i samma stund. Så JO det skulle spela roll, även om den odöde ifråga ser rätt levande ut och är på pricken lik Milla Jovovich, iallafall skulle det spela roll för mig...
Som jag även skrev så skulle jag kräva ett medtyckande dock från motparten, vilket skulle vara svårt att få från en zombie... ioförsig skulle det ju kunna vara en zombieapokalyps ala "return of the living dead" då en zombie skulle kunna ge medtyckande bara för att lura en men iallafall.

/Zorbeltuss som inte skulle våldföra sig på någon punkt