Jag "släpar runt" på tre maskiner. Min Psion (som spöar alla andra handdatorer jag testat - den du länkade till har ju inte ens tangentbord), min mobil, och eventuellt min mp3-spelare om jag känner att jag behöver den... Internet har jag ändå tillgång till hemma (det är bara bra för mig att inte ha det överallt), musik klarar jag mig utan större delen av tiden (men skulle jag känna att jag behövde, så har jag min mp3-spelare), ringa/SMS är det enda jag vill ha ut av min mobil, GPS är jag inte det minsta intresserad av, Office har jag på min Psion, och kamera känner jag definitivt inte att jag behöver.Jag är tvärtom. Jag älskar min nya manick. Jag avskyr att släpa runt på en massa olika maskiner, sladdar, laddare och helvetets påhitt. Nu har jag en maskin som klarar det jag önskar; Internet, Musik, Ringa/SMS, GPS, Office, Kamera - allt i ett smidigt format.
Den vanliga iPoden har väl skit som färgskärm, och är en rätt stor klump? Den mp3-spelare jag har är vagt cylinderformad och får plats i min knutna näve. Den är marginellt större än en nyckelring. Det är lagom. Mer behövs inte.allvarligt.. finns det NÅN spelare som är mer minimalistisk än iPod?
Bra fråga, är ju bättre isåfall att ha allt sammlat så att säga..Varför bära omkring på två prylar när det räcker med en?
...Dessutom gissar jag att Creativespelaren kan fungera som USB-minne dessutom =)Skillnaden var att Creativespelaren kräver varken sladd eller mjukvara.
Ahaaa, det är så man ska göra..Det är därför man vinner sin och sedan aldrig går någonstans utan den.
Hade maskinen altså (som vettiga mp3-spelare) ett USB-uttag, eller var han tvungen att ha en extrakabelhärva med sig?Han använde den som en vanlig flyttbar hårddisk alltså.
Jag har inte påstått att man inte kan spela mp3's. Jag menar däremot helt klart att det finns betydligt mer prisvärda spelare.1. Inte kan spela MP3 på sin ipod, utan bara kopieringskyddad musik från iTunes. Vilket är totalt missuppfattat. Man kan spela vilka MP3 man vill (och andra format).
OK, antingen missade jag funktionen eller så har den tillkommit sedan senast jag testade programmet. Mina huvudinvändningar - överdriven eyecandy, systemresurser, laddningstid - kvarstår.2. Att man inte kan ordna/sortera sin musik som man vill i olika mappar på sin hårddisk.