terje
xenomorf mystiker
Under februari pågår Zine Quest på kickstarter. Vad backar ni?
The Vast in the Dark ser fett ut, men jag var så besviken på Into the Wyrd and Wild att jag definitivt inte kommer att backa denna. Och har inte skaffat de första av Ultan än så väntar väl med den ... Har inte planerat något, utan tänker försöka se vad som blir omtalat bara. Och följa den här tråden förhoppningsvis.Hoppade just på The Vast in the Dark som jag är rätt sugen på att köra en kampanj med.
Väntar på Through Ultan's Door 3 som jag tror öppnar i morgon.
Kan du utveckla besvikelsen?The Vast in the Dark ser fett ut, men jag var så besviken på Into the Wyrd and Wild att jag definitivt inte kommer att backa denna.
Regler som är onödigt krångliga och verkar finnas där bara för sakens skull (som jakt), ett allmänt upplägg som är direkt kopierat från Veins of the Earth och därmed innehåller ett antal avsnitt som inte är så välanpassade till den nya miljön, tråkiga och oinspirerade monster som tar upp 1/3 av boken minst, inte så fina bilder som det verkade, ful layout, svårlästa tabeller ...Kan du utveckla besvikelsen?
Med tanke på hur cool The Evils of Illmire är lär Realms of Peril inte vara någon besvikelse.Jag backade Realms of Peril. Verkar väldigt coolt, trots frakt från USA.
De där hakade jag på. Dragonwilds till Realms of Peril ser ju intressant ut också.
Jag köper inte fysiska produkter från USA, får bli PDFer. Det positiva är att man kan få tag på fler saker för mindre pengar. Är mest inspiration så de behöver inte stå i hyllan och samla damm.Just nu backar jag ingenting. Jag har dragit tillbaka ett par pledges. Frakt och avgifter från USA gör det så dyrt, och jag har börjat ifrågasätta vad jag egentligen behöver. Planen för 2021 ska vara att läsa fler spel, skriva fler spel, kanske spela fler spel, men köpa färre spel. Tror det kan bli bra.