Den här tråden är tänkt att ta reda på lite vad folk vill ha för forumsspel och vad ni vill delta i. Jag hade lite över 100 visningar innan första svaret i min Ereb-spel-tråd, vilket jag glatt tolkar som 100 unika forumiter som bevistar forumet. Beskriv dina preferenser och så hoppas vi på 100 svar och en förbättrad möjlighet att få ihop nåt spel på det här alldeles för inaktiva forumet.
* Läser du bara forumet för att se hur det går i pågående spel eller är du intresserad av att själv delta i spel?
* Är du främst intresserad av samberättande PBF, intrigerande varulvsspel eller någonting helt annat?
* Vill du delta i spel som kräver närvaro varje dag, eller ska det räcka med att titta in en kortis ibland och skriva ett inlägg på två minuter?
* Övrigt?
* Läser du bara forumet för att se hur det går i pågående spel eller är du intresserad av att själv delta i spel?
* Är du främst intresserad av samberättande PBF, intrigerande varulvsspel eller någonting helt annat?
* Vill du delta i spel som kräver närvaro varje dag, eller ska det räcka med att titta in en kortis ibland och skriva ett inlägg på två minuter?
* Övrigt?