Tony.Meijer
Ärketeknomantiker
Ja, som jag skrev, vad gör ni när ni rör er från en punkt till en annan, säg på tåget eller så?
Läser ni?
Skriver ni?
Planerar ni?
Läser ni?
Skriver ni?
Planerar ni?
Ibland har jag någon spel-PDF i telefonen/plattan som jag läser. Jag har alltid alla mina favoritspel där. Jag läser ibland igenom mina egna grejer. Annars kanske jag skriver ner någon briljant idé i gDocs.Tony.M.Meijer said:Ja, som jag skrev, vad gör ni när ni rör er från en punkt till en annan, säg på tåget eller så?
Läser ni?
Skriver ni?
Planerar ni?
Det kommer med vanan. Brukar får riktigt mycket idéer när jag kör bil då det enda man har att göra är tankeverksamhet. Problemet är att man inte kan skriva ner dem... Borde skaffa diktafon.SirFrog said:I bilen brukade jag läsa vanlig pappersbok eller rita lite förut, men som oftast är det jag som kör numera, och när man övningskör har man liksom inte tid eller fokus för såna saker.
På tunnelbanan läser jag i princip alltid - och inte ovanligt just rollspelsrelaterade luntor.Tony.M.Meijer said:Ja, som jag skrev, vad gör ni när ni rör er från en punkt till en annan, säg på tåget eller så?
Läser ni?
Skriver ni?
Planerar ni?