Ulfgeir
Swashbuckler
Bästa jag fick var skivan Mirabilis med Mediaeval Baebes.
/Ulfgeir
/Ulfgeir
Ha ha ha! Det där var rent otäckt, såsom hämtat från en cynisk romantisk komedi. Fast jag tror att det är Camilla som ska vara mer bekymrad än du. Typ, "jag slår in presenten nu, men eftersom Camilla byter karlar i ur och skur så är det ingen mening med att jag skriver något namn ännu...""Camilla och ?" (ska jag tolka den sista som att gumman är senil och inte kommer ihåg mitt namn eller att de tär en hint om att Camilla kan dumpa mig?)
Nu hänger jag inte med. När blev skivor fel? De ger inga nyttighetspoäng som kläder eller husgeråd och inga intellektpoäng som böcker, men skivor är skivor och man kan inte bara vara nyttig och intellektuell.Tusen minuspoäng för att du ger bort CD-skivor
Jag ratar inga presenter, just för att personen kanske svettats i timmar för att hitta en present till just mig. Gillar man den inte får man väl panta den eller hänga upp den i julgranen som prydnad.Om jag skulle få en CD så skulle jag kasta den i ansiktet och hälla skållhet glögg på avsändaren. Musik är ju gratis
Det roliga är ju att få något annat, något man inte skulle ha köpt själv! Min kompis är super på att hitta skojsig musik, man kanske hittar en ny genre?! Min musiksmak är så dålig att jag är beroende av andra för att utveckla den.Tusen minuspoäng för att du ger bort CD-skivor (skittråkigt om man inte träffar exakt rätt vilket är grymt sällan)