Zorbeltuss
Hero
Inspirerad av Regler och riktlinjer.[/B]
Beskrivande text: Jag är en humanoid varelse som enligt preliminära tester verkar vara någonstanns mellan en, och två och en halv meter, jag är social på mitt egna sätt och även om jag gillar naturen är mitt hem troligast en stad. Jag har mina filosofiska stunder och är något av en fritänkare men jag tror alldrig jag blivit beskylld för att vara rapp och kvick när det behövs. Zorbeltuss är ett namn jag gillar mycket.
/Luna Lovegood
- Vill du vara med så bör du ha en beskrivande term eller mening för dig själv (mer är ok men låt det inte bli för mycket), det är inte säkert att vi känner dig så väl som vi borde för att göra något sånt här på frihand.
- Du som vill göra folkslag åt andra kan ta inspiration av de som sökts användarnamn, forumsbeteende, beskrivning, rollspel/lajv/varulvsspels beteende, hur de är på forumsträffar (inkluderat forumsöl, spelmakarträffar och konvent) och hur de är i chatten.
- Inga personliga påhopp. Borde inte behöva sägas, men jag sätter det här bara för att.
- Generella beskrivningar av folket är bra, svepande är inte bra. Exempelvis är ett folk av goda paladiner dåligt, medans ett folk där många blir goda paladiner bra.
- Om du vill göra ett folkslag åt någon så är det okej även om de har ett eller fler redan, men fokusera gärna på de som inte har några än.
- Du måste inte vilja ha ett folkslag bara för att du vill skriva ett eller tvärt om, så gör det tydligt att du vill ha ett folkslag om du vill ha det.
- Gör inte folkslag åt dig själv, fråga i chatten om någon vill göra det åt dig om du väntat länge, men alla här är här på frivilligbasis så det kan ta tid.
Beskrivande text: Jag är en humanoid varelse som enligt preliminära tester verkar vara någonstanns mellan en, och två och en halv meter, jag är social på mitt egna sätt och även om jag gillar naturen är mitt hem troligast en stad. Jag har mina filosofiska stunder och är något av en fritänkare men jag tror alldrig jag blivit beskylld för att vara rapp och kvick när det behövs. Zorbeltuss är ett namn jag gillar mycket.
/Luna Lovegood