Nu kör vi en "vi vill bli en bättre rollspelare"-tråd!
Varför? göra en "vi vill bli en bättre rollspelare"-tråd!
För att vi säkert har massa att lära av varandra, för att jag är nyfiken på hur ni tänker kring att förbättras som spelare!
Frågan!
Hur gör ni för att bli bättre rollspelare?
Hur tror ni att en best kan göra för att bli en bättre rollspelare?
Regler!
Japp, det kommer att vara en del regler i den här tråden så var vänliga att följ dem:
Bra rollspel för mig är att få skratta tills jag kiknar åt absurda situationer och populärkulturella referenser.
[text om hur ni gör eller tror är bäst att göra för att bli en bättre rollspelare]
Let's begin!
Varför? göra en "vi vill bli en bättre rollspelare"-tråd!
För att vi säkert har massa att lära av varandra, för att jag är nyfiken på hur ni tänker kring att förbättras som spelare!
Frågan!
Hur gör ni för att bli bättre rollspelare?
Hur tror ni att en best kan göra för att bli en bättre rollspelare?
Regler!
Japp, det kommer att vara en del regler i den här tråden så var vänliga att följ dem:
- I den här tråden definieras "rollspel" (utöver the basics) som något som görs i köttrymden och som görs av mer än en deltagare.
- "Bättre" definieras i den här tråden som "bättre för gruppens spelupplevelse" och vi maximerar alltså på gruppnivå, inte på individnivå
- Innan i skriver era tips och trix så måste ni också berätta vad det är ni anser är "bra skit", det där vi vill maximera och som vi vill lära oss att bli bättre på. Utgå från dig själv och skriv kort och koncist under en fetstilt "Det här är bra rollspel för mig"-rubrik, typ
Bra rollspel för mig är att få skratta tills jag kiknar åt absurda situationer och populärkulturella referenser.
[text om hur ni gör eller tror är bäst att göra för att bli en bättre rollspelare]
Let's begin!