Nekromanti Vad gör ni imorgon?

G

Guest

Guest
Så vad gör ni imorgon (alla hjärtans dag) som frågan löd?

Själv ska jag försöka vara så asocial som möjligt, förhoppningsvis ligger jag i sängen hela dagen, kanske att jag vågar på mig ett krya på dig samtal, men just imorgon tror jag att det kan vara mycket kontraproduktivt, i övrigt ska jag hålla mig borta från allt som kommunikationsutrustning heter (även böcker).
Detta betyder förhoppningsvis att jag räknar statistik eller skriver på rollspel eller scenarion.

/Zorbeltuss som är en whimp av högsta rang när det gäller sådant och Kanske behöver tips.

Jambu

Swordsman
Det är kliché att hata alla hjärtans dag. Det finns minst 1 karaktär i varje tv-serie/film/bok som berör dagen som gör det med en ivrig passion. Sen så är det kliché att bara försöka ignorera dagen också, för att inte tala om att tycka om "högtiden". Hela dagen är en enorm kliché.

walium

Ganska töntig, faktiskt
Skriver på min hemtenta i Statskunskap [NT]

Man kanske skulle gå ihop med några andra i Linköping och dela på en strippa så man åtminstone kan lura sig själv att man inte är singel för en kort stund. :gremsmile:

Nä, men jag har sällan ångest över att vara ensam när det blir dags för olika kommersiella jippon som påstås handla om kärlek men snarare handlar om att köpa värdelöst skräp med hjärtan på. Varför ska vissa dagar vara speciella? Ska man inte visa världen och sin partner kärlek varje dag?

G

Guest

Guest
Ignorera? Hata? Jag vill bara inte röra till mitt sociala liv, jag kommer vara mycket medveten om vilken dag det är imorgon, jag vet också hur socialt kapabel jag är och jag vill inte sabba min vänskapskrets.

/Zorbeltuss som är ett sociophreak

Feuflux

omjonasson.se
Inget särskilt [Inte NT]

Så när arbetsdagen är slut så är jag på att hyra en strippa. :gremgrin:

Annars ska jag försöka fira lite med min piratfruga (nån som missat att jag lirar Puzzle Pirates?) om hon blivit frisk och loggar in. Ingenting planerat tills då, men polarna där har kallat mig romantisk så jag räknar med att det ska gå bra ändå. :gremsmile: Haha.

Krille

Super Moderator
Vaknar, hyvlar av nattlorten, går till jobbet, jobbar, äter lunch, jobbar, går ner till spelföreningen, har styrelsemöte, spelar spel, går hem, äter kvällsmat, mjukar upp lite, går å lägger mig. Fast det sista lär nog faktiskt inte hända förrän i övermorgon.

...är det en sån där dag imorgon?

Johan K

Gammal & dryg
Nada !

Så vad gör ni imorgon (alla hjärtans dag) som frågan löd?
Med tanke på att jag överhuvudtaget inte hade en aning om att det var allahjärtans dag imorgon, dock hade det inte ändrat vad jag skulle göra... Sakll överhuvudtaget inte göra ett skit faktsitk, om jag skall vara ärlig.

/ Johan K, som iof skulle ge en blomma till någon utifall man fick nån av någon..

Rosen

Myrmidon
Under dagen är jag på jobbet, sedan sticker jag iväg och lirar D&D i ett par timmar.
Sedan far jag och möter min fru när hon slutar sitt jobb, och så går vi ut och äter på något lagomt mysigt ställe.
Och sen så åker vi väl hem tillsammans.

--
Åke

Pom

Swashbuckler
Jobbar 8-17 (bara ett par lektioner, en del möten, en del tid att dona och förbereda).

Frun är utomlands denna vecka, så det blir väl fler SMS än vanligt (obotlig romantiker som jag är... :gremsmirk: )

G

Guest

Guest
Där sprack planeringen

Jag ska numera på animevisning imorgon, förhoppningsvis kommer så få personer jag känner som möjligt.

/Zorbeltuss som om klippningen hade blivit av idag hade förutsättningarna varit helt annorlunda.

Ceram

Hero
träffar styrelse

Jag ska göra något något mycket romantiskt, träffa två representanter ur styrelsen i den bostadsförening där jag köpt lägenhet. Den medelålders man som ringde upp mig lät visserligen trevlig över telefon men som alla hjärtansdagsdejt smäller det inte högt. Kanske det går att fixa en fika med nån innan så jag slipper pendla fram och tillbaka. Jag kan inte skylla på ovetskap om denna "högtid" heller eftersom jag blev noga påmind idag...

/Ceram, som egentligen inte bryr sig men är imponerad av sig själv som har planer.

Torbjörn

Swordsman
Jobbar över lite så att jag kan smita iväg från jobbet tidigare på onsdag och lira rollspel! :gremlaugh:

Torbjörn

Ulfgeir

Swashbuckler
Vad jag gör: sover en del, försöker skriva saker. Surfar för mycket..

Jasså, du tänkte så... Hmm, troligtvis inte så mycket romantiska saker. Ringer kanske en viss trevlig flicka och pratar med henne.

/Ulfgeir

Eksem

Champion
Det ser ut att bli kallt imorgon, så vi går nog ner till indiern på hörnet och käkar istället för att faktiskt gå till något riktigt ställe. Jag är galet sugen på att köpa något med diamanter i present, men de är inte CSN-vänliga. Blommor ska jag nog klara av att släpa mig iväg för att köpa dock.

Foggmock

Myrmidon
Återstår att se.

Jag har ett par ärenden på staden, men kanske, kanske så blir det en Valentindejt. Får se vad kvinnan i fråga säger. 8)

Rickard

Urverk speldesign
Börjar väl dagen med att sitta på forumet och sedan drar jag iväg och tränar. Jag kommer säkert sitta och fundera på om jag ska ringa en viss tjej eller inte och undra om hon tänker ringa mig eller om hon tänker på att ringa mig eller om hon undrar om jag tänker ringa henne. Hmm, det är svårt det där. Antingen kommer jag att skita i det och skylla på att jag inte kan ringa för att jag är upptagen med träningen.

Kan säga att jag hatar den här trådstarten, för den gav mig ångest. Hade precis glömt bort Alla hjärtans dag. Har aldrig brytt mig om den dagen tidigare, men nu är det... annorlunda. Mer komplicerat. Krångligt.....

/Han som kommer att bli glad som en sparv på ecstasy om hon ens skickar ett SMS