Nekromanti Vad gör ni medan forumet laddas?

Rickard

Urverk speldesign
Bara av nyfikenhet, vad gör ni medan den första delen med bilderna och länkarna laddats klart och ni sitter och väntar på att forumet ska träda fram.

Själv brukar jag sitta och markera bilderna och länkarna (i IE). Ibland trycker jag ner CTRL och markerar hela stycken. Bra sätt för att se hur skaparna av forumet delat in styckena i tabeller.

/[color:green]Han</font color=green> som tittade in på just detta forumet för första ggn

Quan'talis

Swashbuckler
Då öppnar jag i ren frustration netscape i ett annat fönster också (eller hur man nu säger) och försöker kolla min e-mail samtidigt (då går allt ännu långsammare).

"All my mistakes are deliberate"

Punger

Hero
Ekshärad, Värmland men bor numera i Norrköping.
Klickar runt

jag klickar runt som en galning för att kolla alla andra fönster som jag har igång. Sedan så finns det ju alltid mejl och liknande man kan kolla.

Skulle säga att det är ungeför som i Windows då favoriten är att göra rutor runt i och omkring bakgrundsbiden.

Punger for President!
<A HREF="http://www.punger.cjb.net" target="_new">http://www.punger.cjb.net</A>

seinet

Swashbuckler
Öppnar nya fönster och kollar inte de andra siderna jag brukar tillbringa lite tid framför. Eller skickar lite ICQ-meddelanden till vänner och bakanta (vilket jag för det mesta gör ändå).

/Seinet Wintermute - Som nu skall gå och inhandla lite mat (Läs: Pizza)

<font size="3">Klaga INTE på Offensiv! (när det nu kommer)</font>
<font size="1" color="#646464">Vi vill se RipperDoc äta sina kängor.</font>

Staffan

Myrmidon
Kollar mail, kollar andra fönster, eller spelar Minesweeper (aka MS Röj).

/Staffan
"Real stupidity beats artificial intelligence every time." - Terry Pratchett, Hogfather

Legioth

Swordsman
Minsesweeper [OT]

Du hinner inte spela mycket på den tiden som sidan laddas. Eller???

Annars måste jag hålla me om att minesweepern är ett mycket praktiskt tidsfördriv medan man väntar på att datorn skall bli färdig med vad den nu sysslar med.

Legioth

Swordsman
Sitter och svär över min långsamma modemanslutning, samtidigt som jag räknar hur mycket dyrare det skulle bli om man skulle skaffa bredband...

Johan K

Gammal & dryg
Tittar på andra sidor..

Jag själv brukar ha flera sidor uppe samtidigt. Så man hinner kolal flera saker samtidigt när man surfar omkring.

[color:red]Nemo saltat sobrius, nisi forte insanis !</font color=red>

Staffan

Myrmidon
Re: Minsesweeper [OT]

Tja, oftast så hinner man ju sidan laddas ner innan man blir klar. Annars så går det ju rätt snabbt att köra en omgång Minesweeper - 40-50 sekunder på mellannivån är rätt normalt, och mitt rekord ligger på 29 s.

/Staffan
"Real stupidity beats artificial intelligence every time." - Terry Pratchett, Hogfather

DEATH

Veteran
Jag hinner inte göra så mycket innan det har laddats klart ... jag har ADSL .. Muahahaha ... stackars er som inte har det som får sitta och vänta 1 - 2 minuter medans jag väntar 1 - 2 sekunder ... Muahahaha

Ðea†h - Nekromantiker