Nekromanti Vad gör ni när servern är nere?

Mask_UBBT

Hero
Tja, jag har inget riktigt internet...

...men det brukar väl bli att man får saker gjorda istället.

Just den här gången så roade jag mig, under den internettid jag har i skolan osv, med ett annat forum! :gremshocked:

/Mask - har gått och blivit figurspelsfrälst :gremgrin:

ripperdoc

Myrmidon
Pluggade. Normalt sett känns det ändå ganska befriande när WRNU går ner.

/RD

walium

Ganska töntig, faktiskt
Jag önskar att jag hade gjort något konstruktivt som att plugga, städa eller skriva. Istället spelade jag en massa Jagged Alliance 2 och Pirates! (nya versionen) istället. Jag kan inte sitta timtals i sträck framför wrnu men jag kan tyvärr spela datorspel tio timmar i ett svep utan problem. It's sad when you think about it (so don't). :gremfrown:

DarkMystic

Swordsman
Skrattar galet och vrålar typ * im free! * Fast sen funkade allt och då va man fast igen.

/DarkMystic is addicted

Minimoni

Homelander
Jag led lite av att inte kunna ta del av forumet när jag helst önskade.

Jag handlade mest julklappar till mina japanska vänner och min japanska flickvän. Normalt sett så är det inga problem att köpa julklappar men det är första julen som jag ger klappar till japaner och de har inte riktigt samma smak som oss vikingar.

MiniMoni

King Kromm

Hero
Jag har på sista tiden endast varit hemma på helger. Men även jag han å sakna wrnu-forumet. Det hela slutade med att jag gick igenom mitt elektroniska rollspels biblotek. Dvs titta på all skit (om man nu får säga så om saker som folk skriver på sin fritid. Jag skäms lite!) och se hur oorganiserat de var och ficat iordning det hela.

Samtidigt märkte jag hur jag laddat hem ett datorbildspel för små småttlingar där man fick peka och klicka på olika bilder och ord för att få ihop det... Bland rollspelen... Märkligt!

Troberg

Sinister eater
Vad önskar sig en Japan då?
Mitt tips generellt när man ska ge presenter utomlands:

Köp något typiskt svenskt. Det är alltid en kul grej som folk uppskattar, speciellt om man levererar en bra kringhistoria till det. Undvik dock de typiska turistprylarna, det känns billigt. Och folk som ger bort dalahästar borde det vara skottpengar på.

Minimoni

Homelander
Vad önskar sig en Japan då?
Min erfarenhet så här lång gällande detta fina folkslag är att de är ganska bortskämda och de älskar dyra presenter, så länge det är dyrt är det bra. Dock så kan jag inte med min nuvarande ekonomiska situation leva upp till kriterium nr ett.

Till mina japanska vänninor köpte jag typiska svenska spritsorter. Två som älskar gulliga prylar fick varsin Nalle-Pu julstrumpa som man kan lägga presenter i. Min flickvän fick blandannat ett smycke. Det kommer inte märkas på deras ord hur mycket de gillar presenterna, det kommer snarare att märkas på deras kroppsspråk.

MiniMoni

King Kromm

Hero
Till mina japanska vänninor köpte jag typiska svenska spritsorter.
Det kommer inte märkas på deras ord hur mycket de gillar presenterna, det kommer snarare att märkas på deras kroppsspråk.
Ja... Nu hade jag kunnat skrivit något väldigt moget, men jag låter bli. Kanske borde jag försöka mig på samma sak! :gremcool:

Minimoni

Homelander
Ja... Nu hade jag kunnat skrivit något väldigt moget, men jag låter bli. Kanske borde jag försöka mig på samma sak!
Det är antagligen jag som är trött och samtidigt seg som kåda men jag förstår inte poängen!? :gremconfused:

Du har mitt godkännande att skriva något oseriöst och att göra dig lustig över mitt inlägg! :gremlaugh:

MiniMoni

King Kromm

Hero
Det är antagligen jag som är trött och samtidigt seg som kåda men jag förstår inte poängen!?

Du har mitt godkännande att skriva något oseriöst och att göra dig lustig över mitt inlägg!
Tyvär avstår jag nog endå.(våar inte pågrund av illasinnade moderatorer och annat :gremwink: ) Det hela hör då rakt inte hemma på rollspelsforumen och lite städad får man ibland hålla sig. Det var alldeles för vuxna och samtidigt barnsliga tankar som slog min tidigare ikväll.

Minimoni

Homelander
Tyvär avstår jag nog endå.(våar inte pågrund av illasinnade moderatorer och annat ) Det hela hör då rakt inte hemma på rollspelsforumen och lite städad får man ibland hålla sig. Det var alldeles för vuxna och samtidigt barnsliga tankar som slog min tidigare ikväll.
Nåväl... Jag hoppas dock att presenten till i alla fall flickvännen leder till extra utdelning av de vuxna och samtidigt barnsliga tankar du nämner :gremgrin:

MiniMoni

Jaggernaut

Hero
Fegis

Moderatorer skrämmer inte mig :gremlaugh: (fast snart kanske de skrämmer mig trots allt :gremlaugh:)

<blockquote> ihopklippt citat </blockquote>
Till mina japanska vänninor köpte jag typiska svenska spritsorter. Det kommer inte märkas på deras ord hur mycket de gillar presenterna, det kommer snarare att märkas på deras kroppsspråk.
De gillar sprit -> dricker en del -> raglar sedan omkring en aning -> ett kroppsspråk som talar för sig själv.

Jaggernaut som troligtvis kommer att få betala för det här :gremfrown:

Minimoni

Homelander
Re: Fegis

De gillar sprit -> dricker en del -> raglar sedan omkring en aning -> ett kroppsspråk som talar för sig själv.
Ok :gremlaugh: ... Jo lite åt det hållet kanske det lär bli. En av mina japanska vänninor är dock en hejare på att dricka sprit. Hon är 153 cm lång och har en smal figur men kan ändock dricka mer sprit än vad de flesta män jag känner.

MiniMoni

Rickard

Urverk speldesign
Jag försökte utnyttja tiden till att dra från forumet för någon månad.. Det funkade ju.... inte..

/Han som skyller på Feuflux lysande fulevangelium (eftersom han var med första rutorna)