Du kan få några idéer av mig. Jag har haft dem i flera år; men eftersom jag är som jag är så kommer jag förstås aldrig att göra något av dem:
Dödslistan
Din första post är #100: Tjocka gubbar från Danmark som blir alldeles röda i ansiktet när de skrattar. Sedan skriver du en längre text där du beskriver varför just sådana gubbar borde dö. Du avslutar med en text som utförligt beskriver hur du skulle avrätta dem om du hade varit envåldshärskare över universum.
Nästa vecka fortsätter du med #99.
Till slut får du en underbar lista med 100 typer av idioter som borde dö. Allra roligast blir det förstås om du blandar både högt och lågt; alltså både beskriver väldigt allvarligt varför personer som bryter mot någon fånig regel borde dö, samt hittar extremt fåniga anledningar att döda sådana som bryter mot väldigt allvarliga brott.
Och så måste du förstås vara humoristisk och skriva bra copyn all the way, både när det gäller beskrivningarna och sätten som du väljer att döda idioterna på. Men liksom; vilken gimmick; en dödslista med hundra punkter. Vem skulle inte vilja följa en sådan?
Beskriv vem du är, sen skall du få, din sopa
När man loggar in får man fylla i en massa olika typer av personlig information. Sedan genererar sidan en personlig förolämpning om varför just DU suger och varför alla skrattar bakom din rygg, och varför du är för dum för att fatta det, ditt djävla praktarsle, fan vilket missfoster du är; alla ligg du fått har varit sympatiknull, din djävla morsgris, du är en sån totalnolla och vad jag hatar med dig är bla bla bli, bla bla blä, bla bla bu, osv.
En bra sida. Alla jag känner skulle behöva logga in på en sådan.
Saker jag tänker förbjuda när jag blir diktator:
I stort sett samma sak som det första jag nämnde: En stor lista på dåliga saker. Börja med #100: Historier som börjar med "å så var det...". Ingen gillar sådana historier. "Å så var det norrmannen som dog när han drack mjölk. Kon satte sig på honom! Hö hö!" Det är det tråkigaste sättet att berätta den vitsen. Varför börjar någon berätta historier med "å så var det..." som om man skulle ta för givet att de medverkade i "har du hört den förut?" (Vilket förresten är ett program jag skulle förbjuda om jag blev diktator. Det borde heta "ja, du har hört den förut och den sög monkey penis redan första gången, men den här gången berättas den dessutom av ett par idioter som ser ut som om de nyss krupit ut ur en flaska med formalin på en hylla bredvid ett fossil från juraperioden"). Förresten så suger alla historier som involverar en papegoja. Papegojor suger. När jag blir diktator så skall inga historier tillåtas som involverar papegojor. (vi får se om nunnor är okej. De brukar (tillsammans med prästinnor) medverka i just papegojhistorierna, men kanske bättrar de sig när fjäderfäna väl ryker)
Du ser ju själv. Man fyller fan en sådan lista på bara några timmar. Och folk kommer flockas. Alla hungrar ju efter en stark ledare som kan ta itu med de verkligt stora problemen i vårt samhälle.
Ideal jag vill knulla:
Återigen; en lista. Beskriv inga faktiska tjejer från verkliga livet, utan bara idealbilderna av kvinnor som frestar din fantasi. Typ, lätt solbrända blondiner med kastanjebruna ögon och fräknar; unga, äppelkindade asiatiska pojkflickor; välsvarvade nubiska prinsessor med brittisk accent och pråligt sense of fashion; osv. The list goes on.
Med lite längre beskrivningar per ideal kan det bli något.
En WTF-sida
Lägg upp ett gäng konstiga bilder och texter, och göm på varje sida en massa länkar som leder vidare till andra konstiga bilder och texter. Osv, ad infinitum,
Jag äslkar wtf-kulturen. Jag hatar budskap. Jag hatar mening. Jag hatar kausalitet. Det är bättre med bara helt muppas saker som får en att bara "öhh... jag fattar inte. Jag fortsätter klicka ett tag till."
WTF är framtiden. Världen behöver WTF.