Nekromanti vad göra med sin hemsida?

Nightowl

Champion
Re: Porr

Alltså; inte tecknat, utan en riktig mänsklig kvinna med en bläckfisk?
Det är inte riktig bläckfiskar, men jag minns tydligt en sajt med söta asiatiskor i olika uniformer som låg och åmade sig med diverse plasttentakler eller hotades av folk som såg ut som Lordi-fans - live action hentai, liksom.

Erik

Rosen

Myrmidon
Re: Porr

Men det där är ju en målning -- Sorayama-san i farten.
Själva idén om tentakelsex verkar fö ha funnits i Japan under lång tid. Jag har vid olika tillfällen sett åtminstone tre gamla traditionella teckningar (typ 1800-tal eller tidigare) av bläckfiskar som blir närgångna med badande kvinnor.

(Snabbgoogling... här var visst en av dem.)

--
Åke

walium

Ganska töntig, faktiskt
Det är en tapirsnabel ser du väl! [NT]

Endast de coolaste av tapirer har "Intersport" taturerat på båda sidor av sin snok sådetså.

Big Marco

Läskig
Re: Det är en tapirsnabel ser du väl! [NT]

Den coolaste tapiren finns på San Diego Zoo. Det stod inte Intersport på hans snabel. Och varför han var coolare än de andra jag har sett vet jag inte. Han bara hade det. Karisman. Gracen. Blicken. Coll, helt enkelt.

haltageten

Dum inuti huvudet
Re:Tapir[Helt totalt j*la OT]

Fast det är ännu häftigare att tro att man är en tapir utan ett se ut som en. Hade en kompis en gång som trodde han var tapir. Han flydde landet och tillbaka (han köpte en tur och returbiljett) från tjuvskyttar och ingen hörde från han på tretton och fyra femtedels år fram tills den dag en forskare vid namn Hjalmar Dunås hittade honom på en tågstation i centrala Tungelsta. Pojken hamnade på ett rehabliteringscenter för djur som tror att de är människor, där fick han samma behandling, fast tvärt om. Nu tror han inte att han är tapir längre.

- Jocke, ...

Hjalle

Swashbuckler
Grabben

Vad fan dillar du om? :gremsmirk:

-Hjalle, behöver fortfarande lugna ner sig lite efter att ha sett hur jävla dåliga vi är på att sparka den där jävla bolljäveln.