Titta här, nu är jag ju helt förvirrad, stryk ska ni ha. Tänk bara på att jag plöjer vrålrutan på morgnarna och ser senaste nattsnacket (som jag nu snackat bort och inte kan dubbelkolla). Fick dock för mig att Yasse utnämnde dessa till Arvidos användare. Yeah whatever, tycker fortfarande folk kan hålla sig till en användare.
Tjaa, det var ju åxå en fråga ställa...
Tror nog inte att jag ha sett en tråd med såpass många svar på det här forumet nån gång..
Annars så brukar jag hänga här, speal rollsepl eller göra nåt helt annat om kvällarna...
Jag förslår att du tar en titt på Skyclad_Girls och Harmonias bakgrunder.. Skyclad_Girl, Harmonia och hennes inlägg. Goda Arvidosvetare kanske känner igen den "dramatiska korrektheten" i "Kristal"
Ifall min ton i tråden ändrades den här gången så är det för att vi har en ny teknik för att avslöja dubbla användare numera..
...för er andra kan jag berätta att det blev riktigt förvirrande för mig, eftersom Harmonia och Skyclad_girl helt plötsligt började flörta med mig igår natt, och även om jag förvisso fattade att det var Mogz och Arv som låg bakom, så lyckades de lura mig helt fett i frågan om vem av dem som var vem.
De illbattingarna.
Men det var en rolig natt. Nästa gång skall jag inte banga när någon frågar om jag kan komma över till IRC.
/Rising "< Mogge > Nä, Rising står nog under "low-lives" i telefonkatalogen."
Japp, jag håller med. Jag tycker att det är idiotiskt med alla dessa fejkanvändare. Och ärligt talat, är det verkligen någon som tycker att det är kul? På riktigt?
Själv tycker jag bara att det är förvirrande och jobbigt. Dessutom är det fegt, oärligt och barnsligt.
Allvarligt talat...den här tråden är bitvis riktigt trevlig, men det är sånt här jag har IRC till. I bästa fall kan trådens grundtanke anses halvt acceptabel på www.rollspel.nu-forumet, men OT-mängderna har svallat över alla breddar och urartat i rent substanslöst flumm, vilket också flera av trådens skribenter anmärkt på. Ändå fortsätter tråden att leva. Faktum kvarstår - sådant här hör inte hemma på detta forum, och därför låser jag tråden nu, och förpassar den till forumhistorien där den hör hemma. Det gör ont att vara admin ibland...
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.