Charmed
Veteran
Usagi Yojimbo (jag tycker det är grymt bra), MArvel SAGA (friforms mums) och Buffy spelet (har jag inte spelat, är det bra?), vad tycker ni?
Jag vet! Jag vet! De heter TV4!Jo men Buffy har många emot sig, vad jag har märkt...
TV-serien eller spelet? Om du menar serien, ge mig deras namn så att jag kan "tillrättavisa" dem!
Men köp för säkerhets skull avsnitten på VHS eller DVD först så att ni inte gör något olagligt.Hade det inte varit för detta underbara lilla program hade jag gått under av Buffy-brist vid det här laget. Nu kan man se alla avsnitt från HELA serien när man tycker och behöver inte lita på att TV4+ ska behaga visa något.
Skaffa KAZAA.
Detta naturligtvis under förutsättning att uppladdningen sker från ett land där det är olagligt. Sker det exempelvis från en maskin placerad i Sealand så är det helt i sin ordning.Problemet med att ladda ner är att någon annan måste ladda upp. Det är liksom det som konceptet Kazaa bygger på. Så om Kazaa kräver att någon laddar upp för att Kazaa ska fungera så uppmuntrar Kazaa till brott.