Trockel
Veteran
När jag besökte forumet idag såg det lite konstigt ut. Först tänkte jag att OP skulle vara lite rolig och att de som svarade fattat galoppen och hängde på. Men när ALLA i tråden gjorde lika dant blev jag lite misstänksam. Så jag öppnade lite fler trådar och alla var lika dana. Så jag undrar har vi av utrymmes skäl rationaliserat bort mellanslag eller är det ett skämt så går över min behörighetsgrad? I sådana fall vill jag uppmärksamma på att det inte fungerar i "quote" då mellanslagen återkommer. I övrigt vill jag bara påpeka att det är väldigt svårt att separera alla ord i tanken och att jag nu har huvudvärk. Hoppas på bättring. Tack för ett bra program.
/Trockel
PS. Ifall jag är den ende som är utsatt för denna mellanslagskomplott så hade jag tänkt lägga upp en bit av en skärmdump. Men jag fick ett lustigt meddelande om att det inte gick. DS
/Trockel
PS. Ifall jag är den ende som är utsatt för denna mellanslagskomplott så hade jag tänkt lägga upp en bit av en skärmdump. Men jag fick ett lustigt meddelande om att det inte gick. DS