Nekromanti Vad händer (egentligen) på...

Sodivra

Champion
Fresh, yo.

Alltså, jag tyckte det var lite långsökt att slänga in fantasyaraber i tråden som jag såg som nordisk och murrig, men..

Det var ju fräscha araber! Till slut kunde jag inte låta bli att gilla dom.. Stå på, walium. :gremwink:

Rising

Vila i frid
Re: Vem vet inte du? Vem vet inte jag?

"Rising; kan vi få ett referat av vad som sades på telefonsvararen?"

Well, hmm... Först ringer Storuggla och säger att ni har haft djävligt kul, räknar upp namnen på er som var med och säger att ni står i min trappuppgång. Sedan ringer någon tjej och säger, efter att ha klagat på mitt dryga telefonmeddelande, att jag inte skall vara arg på Storuggla för att han just ringde, och därefter lades det fram olika teorier om vad jag kunde hålla på med. "Om du ligger och sover så ber vi om ursäkt för att vi väckte dig" och sedan säger någon i bakgrunden "han kanske har sex?" och då säger hon "om du har sex så hoppas vi att ni inte blir störda av det här meddelandet", osv... Sedan ringde Storuggla igen (glad i hatten) och deklarerade lätt sluddrigt att ni haft djäkligt roligt, och detta görs med ogudaktig skränande sång i bakgrunden. Det var dessvärre helt omöjligt att höra vilken låt ni sjöng, dock, men det verkar ha varit en som saknade konsonanter helt och hållet. :^)

Typiskt kul meddelanden.

/Rising

Morgoth

Swashbuckler
:D

Alltså, jag tyckte det var lite långsökt att slänga in fantasyaraber i tråden som jag såg som nordisk och murrig, men..

"Jag vill inte låta som en rasist eller något, jag tycker bara att araber skulle förstöra trådens nordiskhet."

Ack, om jag ändå hade ett återberättarsinne. :-|