Morollan
Veteran
Jag har en liten fundering. När ni på neogames säger att nu är spelarenshandbok släppt, vad menar ni då? Att den finns att köpa på neoshoppen, att alla som känner nån på redaktionen kan köpa den, eller att alla som bor i eb storstad såsom tex Göteborg och Stockholm kan köpa boken? Vad ni uppenbarligen inte menar är att boken finns tillgänglig i alla affärer i landet som vanligtvis brukar sälja era produkter. Jag väntar fortfarande på att den enda rollspels affären i Östersund ska få in Spelarens handbok. Men där säger dom att dom premunerar på era produkter och får dom skickade så snart dom är släppta, men dom har inte hört någonting om varken Spelarens handbok eller Svärdspel i Hardalon.
Jag kan förstå om neogames gör så här för att fler folk ska handla av dom på internet för då tjänar dom väl mer pengar per produkt än vad dom gör när dom säljs i affärer. Det jag är sur på är att ni inte kan kläcka ur er det så att man kan beställa över internet direkt. Nu när man väntat då pass länge känns det inte som nån mening att köpa den över internet och betala 55kr extra eftersom den borde dyka upp i affären snart.
SNÄLLA neogames, kan ni inte skicka spelaren handbok till hobbyboden i Östersund, jag vill så gärna se dom där kartorna som följer med.
Morollan
Jag kan förstå om neogames gör så här för att fler folk ska handla av dom på internet för då tjänar dom väl mer pengar per produkt än vad dom gör när dom säljs i affärer. Det jag är sur på är att ni inte kan kläcka ur er det så att man kan beställa över internet direkt. Nu när man väntat då pass länge känns det inte som nån mening att köpa den över internet och betala 55kr extra eftersom den borde dyka upp i affären snart.
SNÄLLA neogames, kan ni inte skicka spelaren handbok till hobbyboden i Östersund, jag vill så gärna se dom där kartorna som följer med.
Morollan