Mekanurg
I'd rather be different than indifferent.
Språkrelaterade färdigheter till svenska Runequest.
Är 'countdown' ett koncept i PbtA? Stötte på det nu i Monster of the Week.Khan;n326945 said:Sedan dess har jag hamrat på Kultscenariot som just nu kallas Dolt Under Ytan, men som med största sannolikhet kommer byta namn. Inte mycket till handling, utan mest en plats med en hel hög olika countdown counters som rollpersonerna kan trigga. Ett sätt att skriva äventyr jag inte brukar köra på, så det är kul att testa något nytt.
Kommer från AW, eller var där jag såg det första gångenentomophobiac;n326953 said:Är 'countdown' ett koncept i PbtA? Stötte på det nu i Monster of the Week.
Klart intressant, hur som helst.
Måste nog motvilligt medge att en genomläsning av AW börjar bli oundviklig. Jag som hade tänkt vara lika cool som när jag vägrade se Titanic på bio för att den blev för populär.Swedish Chef;n326963 said:Kommer från AW, eller var där jag såg det första gången
Jag tycker det är värt att läsa och att spela en gång. Är kanske inte det spelet jag kommer komma tillbaka till oftast, men mycket av tankarna i spelet har utvecklat mig som SL.entomophobiac;n326974 said:Måste nog motvilligt medge att en genomläsning av AW börjar bli oundviklig. Jag som hade tänkt vara lika cool som när jag vägrade se Titanic på bio för att den blev för populär.