Någon gång under förra veckan gick något fel med listan över senaste inlägg som man ser när man går in i en tråd. Det är klart att vi alla vant oss vid att detta forumet krånglar, men det har alltid fungerat bra att få en lista över senaste inlägg i högermarginalen när man går in i en tråd tidigare. Nu verkar det bara vara en lista över diskussioner/trådar som visas (där ordningen inte är kronologisk, och jag har ärligt talat ingen aning om hur de är ordnade, det känns rätt slumpmässigt för mig).
Detta har också varit mitt primära sätt att läsa forumet och nu känner jag mig helt vilsen och har inget bra sätt att ha kontroll över vad som skrivs.
Vad jag förstått ändrades det i senaste inlägg-funktionen någon gång kring förra veckan för att OT-forumet inte skulle synas i den listan. Kan det här ha något med den ändringen att göra? I så fall tar jag gärna OT-inläggen i den listan hellre än som det är nu.
Detta har också varit mitt primära sätt att läsa forumet och nu känner jag mig helt vilsen och har inget bra sätt att ha kontroll över vad som skrivs.
Vad jag förstått ändrades det i senaste inlägg-funktionen någon gång kring förra veckan för att OT-forumet inte skulle synas i den listan. Kan det här ha något med den ändringen att göra? I så fall tar jag gärna OT-inläggen i den listan hellre än som det är nu.