Nekromanti Vad har Neogames i pipeline inför jul?

Hjalle

Swashbuckler
Förmodligen Katres Gåtor!

Den andra delen i Sylfens vrede lär antagligen finnas i butik innan jul. Ser faktiskt mycket fram emot den!

-Hjalle, törstar också efter lite bestialiska folk...

DesertRain

Hero
Re: Förmodligen Katres Gåtor!

hoppas mest på bestaliska folk, och en SL skärm

Helmgast

Katres gåtor finns hos mig och korras. Den postas snart tillbaka till Kim som ser till att trycka alltihopa. Du gör rätt som ser fram emot den. Gällande Bestialiska folk så kanske den kommer till midvinerblotet. Spelledarskärm har jag ingen aning om, ska fråga Kim.

Legion

Warrior

Till jul får vi fresta med Bestialiska folk och Katres Gåtor. SL skärmen kommer inte att släppas innnan jul, dessvärre.
Det borde kunna hålla er sysselsatta fram tills dess Alver och SL skärmen kommer i början av det nya året.

Vicotnik

Den onde
Staff member

Så trevligt, ska bli intressant och se vad Bestaliska olk bringar för ohygligheter över oss spelare (djävla sadistiska spelledare) och vad förändringar som kommer i och med nya alver ska bli mycket kul att se.

Hur går det för den delen med "schamaner och drömvandrare" och "Det Jargiska kejsardömet"? För det är två moduler som jag känner jag verkligen skulle vilja se ute i butikerna inom snar framtid.

Legion

Warrior

Båda dessa böcker förlitar sig väldigt mycket på den gode herr Ströms kreativitet. Han har dessvärre väldigt mycket att göra just nu, men jag hoppas att han ska få tid över till att avsluta åtminstone Jargien till i början på nästa år. Shamander och Drömvandrare dröjer lite längre än så.

DesertRain

Hero

Alver och SL-skärm i början av 2007?
Det låter bra tycker jag. Lägg till det till Katares gåtor och Bestaliska folk är jag helt nöjd.

AEGIS PRIME

Swordsman

Trevligt att få en update.. Alver i början av 2007, Sebastian är väl ansvarig för den.... Hoppas att det håller samma höga kvalitet som Drakar....