Dags för en rom-tråd på kulturformumet då! Jag är en glad amatör!Mina två största är nog Rom (dryck, inte plats) och Brädspel. Spenderar alldeles för mycket pengar på båda...
Kul! Vi är ändå en del medeltidare här på WRNU. Borde man starta en studiecirkel?Det blir ju en del lajvande och medeltidande, vilket ändå ligger rätt nära rollspelande, om man bortser från hantverksbiten som ligger åt sitt eget håll, det rådande värdsläger har ju också bidragit till att jag fått tid att få färdigställa inte en, utan Två 1500-tals smockskjortor.
Också i närheten får man väl säga att teatrande är, men det ligger på is tills vidare. Både på grund av pandemin men också är det aningens svårt att kombinera med småbarn
Den går både kaffepannan och Mackjärnet varma. Många utfärder till bergstoppar, forsar och vindskydd.
En inte obetydlig del tid lägga väl på träning också, men oklart om jag räknar det som hobby, jag skulle ju kunna hävda att det är av hälsoskäl men helt ärligt är det nog mest av fåfänga.
Men mest av allt är nog att umgås med folk den hobby jag helst utövar. Middagar, fester, kaffe, promenader. Det går ju också bra att kombinera med samtliga övriga aktiviteter.
Den naturliga utvecklingen av hobbyn "ligga".Vabba
Du kanske kan ge ut en bok med refuseringsbrev?Jag samlar på refuseringsbrev. Det har blivit en bunt nu, men det kommer säkert att bli fler! Ja, och så skönlitterärt skrivande då, eftersom det är en förutsättning för att få refuseringsbrev.
What's this witchcraft you speak of?Den naturliga utvecklingen på hobbyn "ligga".
Förutsätter ju då att inte den blir refuserad...Du kanske kan ge ut en bok med refuseringsbrev?
Ja varför inte, det blir ju mest eget pysslande på kammaren numera, extra tråkigt då både barnvakt och boende var fixar inför visby i sommrasKul! Vi är ändå en del medeltidare här på WRNU. Borde man starta en studiecirkel?
O nej, jag är trogen trettonhundratalare, knekt är jag inte.Ja varför inte, det blir ju mest eget pysslande på kammaren numera, extra tråkigt då både barnvakt och boende var fixar inför visby i sommras
Du är ju lite smålik han som styrt och ordnat under 100 knektars match, så gott det Går att avgöra på de här väldigt små bilderna.