Rymdhamster
ɹǝʇsɯɐɥpɯʎɹ
Jupp, den kan vara lite svår, framförallt beroende på spelgrupp. Min tanke var att man som SL proppsar på att det ser ut som helt vanliga möss som någon klätt på små, små uniformer. En närmare granskning skulle kunna ge att instrumenten verkar fastknutna med snörre (eller till och med fastlimmade). Förhoppningsvis bestämmer sig rollpersonerna genast för att det är kaos och slår ihjäl alla mössen, till deras stora frustration när de senare får reda på att det var helt ordinära möss någon tok lagt ner enorma mängder tid på att dressera till att gå på två ben, och för att tillverka instrument och uniformer åt dem.Magnus Seter;n70591 said:Vissa är fantastiska (en orkester med möss) men vet inte hur jag får in det
Men jag tror helt klart att det är en grej som inte skulle funka i alla spelgrupper. I vissa grupper skulle det nog kännas alldeles för fånigt, och i andra skulle det vara precis lagom fånigt men riskera att tas som en ursäkt att sänka nivån ytterligare till SLs frustration =)
Hehe, de där avloppsfiskarna från Neverwhere var precis de jag hade i åtanke när jag skrev det =)Magnus Seter;n70591 said:Vissa är fantastiska (en orkester med möss) men vet inte hur jag får in det
- Goblins under Altdorf. Den ska jag utveckla, och ge dem en liten marknad under Altdorf. Lite Neverwhere över det tänkte jag.