Nja, prostituerade är lite tveksamt, de anses ju ändå vara barn,
och sådana köper man inte sexuella tjänster av.
Jag tror att majoriteten är bönder av något slag, precis som de människor de bor i närheten av.
/Mori - Som av någon anledning inte gillar (NT)-trådstarter.
Barnprostituerade är väl ändå rätt vanligt. Daakpräster och misslor, om man vill dra den parallellen till sin spets. I och för sig platsar det endast i ett lite mörkare Mundana.
Fördet mesta bönder och hantverkare. Borde vara populära som lärlingar i de mer petiga hantverken såsom piltillverkning, korgflätning, syende osv. De äter nämligen mindre.
vad dom vill! inget förhindrar dom att välja vissa yrken (utom förståss att fylla på butikshyllor hos em människa.) det finns kanske vissa
tendenser. men jag skulle vänta tills boken kommit ut innan jag skrev något i sten.
Har för mig att det står någonstans att gûrderna inte gillar misslor av någon anledning jag för tillfället inte kan dra mig till minnes. Men å andra sidan, gillar gûrder nåt folkslag??? Ens sitt eget?
Har för mig att det står någonstans att gûrderna inte gillar misslor av någon anledning jag för tillfället inte kan dra mig till minnes. Men å andra sidan, gillar gûrder nåt folkslag??? Ens sitt eget?
Speicellt gûrderkvinnorna hatar dem. Ingen vet riktigt varför men avundsjuka tros vara största orsaken... om jag inte minns helt fel nu.
Och jepp. Gûrder hatar alla och speciellt starkare, ledande gûder. En gûrd har inga vänner, möjligt att de från manarkh kan ha det....
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.