Re: vad kan svavelvinter boxen i mint on vara vär
Jag svarade dig förut på msn...
Jag gissade från 500 och uppåt. Konfluxerna är som vi alla vet populära och eftertraktade - ett par Drakar & Demoner-bitar som verkligen blivit kult. Av någon anledning verkar just jakten på den femte konfluxen var glödhet - varför, undrar jag?
Du kan säkert få runt tusenlappen också, och jag lovar att det finns några få plånböcker som skulle ge mer än det till och med. Det handlar om tajming, det handlar om turen att rätt köpare trillar förbi.
Nu när Eksem trillade in med en gissning fick jag detta bekräftat. Du kan med gott samvete plocka ut kring 600:- för den, eller bida din tid, annonsera att du har en så kanske det kommer någon snubbe med ett brak-bud som slår klackarna uti lädret på din plånbok.
Dock skulle jag inte rekommendera att göra den annonsvarianten här - tror att Rollspel.nu kräver någorlunda prisinfo, att iaf högsta bud gäller - så en annons utan pris blir alltså ogiltig. Men det är jag inte säker på, så läs annonsreglerna så ordnar sig den saken.
Men hoppa inte iväg alltför snabbt, vänta på att fler slänger in en gissning här.