Trollkalle;n111271 said:Mundo är det verkligen helmgast som har gjort kult för isåfall så håller dom väl på med nya kult
Indeed. Ny remake med vad mina källor kan skryta om så ska de använda Noirs regelsystem, delvis iallafall.RasmusL;n111286 said:Inte "gjort" men "gör"
Det blir på engelska. Det bekräftas i en tråd som jag av någon anledning inte kan hitta.Mundo;n111317 said:Indeed. Ny remake med vad mina källor kan skryta om så ska de använda Noirs regelsystem, delvis iallafall.
EDIT: Vet vi om Kult blir gjort på svenska eller på engelska?
Jo, jag läste det på Facebook. +1Fahnen;n111356 said:Det blir på engelska. Det bekräftas i en tråd som jag av någon anledning inte kan hitta.
Antalet skrivknegare med skrivglöd [Y] delat på antalet skrivkneg [X] = Hur långt bort i horisonten de färdiga skrivknegen liggerYmir;n111430 said:Det kan tilläggas att aktiviteten på Helmgast just nu är större än den varit på mycket länge. Jag har sällan sett så många projekt aktivt arbetas på samtidigt. Jag skulle räkna till, uhm, 10 som jag kommer på rak arm, och då talar jag bara om sådana som det aktivt faktiskt skrivs på.
Hur kommer det sig att Jargien inte ligger bland de första? Var inte den färdigskriven men hölls tillbaka till Eon IV släpptes?Ymir;n111329 said:Det arbetas på en hemlig modul om att spela muterade hybrider mellan gäss och traktorer i en avlägsen forntid där det alltid är mörkt och regnar.
Utöver det så filas det på nya Magiboken, Neotech 3, Kult, Damarien och Sylfens vrede, och den sistnämnda samt Spelpaketsboken är det första som ska skeppas ut. Vi har även många ännu icke offentliggjorda Eonprojekt på g.
Den är väldigt Eon III, så den måste bearbetas en del.Phelan;n111557 said:Hur kommer det sig att Jargien inte ligger bland de första? Var inte den färdigskriven men hölls tillbaka till Eon IV släpptes?
Merde.Ymir;n111564 said:Den är väldigt Eon III, så den måste bearbetas en del.
Vinter 2008, oroa dig inte.Vinterskog;n114089 said:Hur går det med Damarien?