Jag är även högst tveksam till att det är en och endast en forumit som fick henne att känna att hon behövde en paus från forumet.Arvidos MC said:Eftersom vi människor naturligtvis vill att alla situationer ska lösas på bästa sätt så finns det en reflex att kritisera sig själv när något går fel, för att liksom hitta vad som gick fel, och det är den självkritiska skuldreflexen ni tar till nu. Men tro mig: Även om ni varit delaktiga i något som blivit påfrestande för Recca så är det hon som själv fattat det beslutet.
Håller helt med dig Vimes, forumet förlorar ordentligt på de här.Vimes said:Skittråkigt, ett forum utan Recca är ett sämre forum.
Ingen lämnar wrnu på riktigt.Lu-kaazh said:Jag tycker wrnu borde ta lärdomar av kulter, vi måste göra det svårare för människor att lämna oss.
+1Brynolf said:Men... men va? Well this sucks! Hoppas du kommer tillbaka!
Tror grunden är att inte köra en kult som en online grej. Är svårare att kontrollera människor då.Lu-kaazh said:Jag tycker wrnu borde ta lärdomar av kulter, vi måste göra det svårare för människor att lämna oss.
//Lukas som kommer sakna Recca
Jag tycker att Facebook-kulten verkar klara sig ganska bra fastän den är online...Spider Jerusalem said:Tror grunden är att inte köra en kult som en online grej. Är svårare att kontrollera människor då.
Say what?Kraetyz said:Ingen lämnar wrnu på riktigt.Lu-kaazh said:Jag tycker wrnu borde ta lärdomar av kulter, vi måste göra det svårare för människor att lämna oss.
Det är Dnalor bevis på.