Jag skulle nog rekommendera Västmark.
Varför? Jag gillar det mest, men sen så finns det mycket matnyttigt däri också, plus ett enkelt system att använda sig av, och en skapare som är attans snabb i att svara oavsett om en frågor är korkade eller ej. Systemet i sig är också väldigt enkelt, dessutom så kan du ladda hem västmark version 2.14 gratis o prova på först innan du köper västmark 3. Så varför köpa Västmark 3 då???? Förutom att stöja svensk rollspelskultur o ett spel som man verkligen gillar? Tja, det finns en del förbättringar jämfört med Västmark 2.14...
Men vilka tänker jag inte gå in på nu... Saknar dock en del saker, tänker jag heller inte gå in på...
Annars, som nr 2 är det M:UA eller senaste versionen av mutant, för att de har en helskön o okompromissad???? stil rätt igenom hela produktionen plus att de för tillfället har en aktiv forumspublik som gärna hjälper till och att det finns en dröse med äventyr för nerladdning, förutom de utomordentliga produkter som de redan gett ut... dessutom kan man nog lugnt säga att "Det kommer mera"....