Badmojo Old’s cool Joined 21 Sep 2011 Messages 2,399 Location Marjura 7 Dec 2023 #21 Swedish Chef said: Går inte allt guldet öl, mat och hyra? Click to expand... Men i spelet då?
Franz Nin geed gali jirey geed loo ma galo Joined 4 Dec 2010 Messages 6,906 7 Dec 2023 #22 hedmeister said: ...och samtidigt välter upp och ner på den lokala ekonomin! Du blir vän med de fattiga men får dödsfiender i handelsmännen och aristokraterna! Click to expand... Påminner lite om denna:
hedmeister said: ...och samtidigt välter upp och ner på den lokala ekonomin! Du blir vän med de fattiga men får dödsfiender i handelsmännen och aristokraterna! Click to expand... Påminner lite om denna:
Zire Swashbuckler Joined 18 May 2000 Messages 3,128 Location Umeå 8 Dec 2023 #23 Pengabinge Min rollperson i Coriolis är närmast sjukligt altrustisk, han bränner alla sina pengar på att hjälpa folk och är därför ofta pank. Annars tror jag på att lägga pengar på att bygga upp ett samhälle. Lite som i Mutant År Noll fast med pengar.
Pengabinge Min rollperson i Coriolis är närmast sjukligt altrustisk, han bränner alla sina pengar på att hjälpa folk och är därför ofta pank. Annars tror jag på att lägga pengar på att bygga upp ett samhälle. Lite som i Mutant År Noll fast med pengar.