Just nu vill jag spela badass-snubbar i rymden. Rövsparkande, bubbelgumtuggande, rymdskeppssprängande badass-snubbar som inte tar order från någon. En våldsförhärligande eskapism där alla sitter och myser över hur coola ens rollpersoner är.
Genesis;n100763 said:Just nu vill jag spela badass-snubbar i rymden. Rövsparkande, bubbelgumtuggande, rymdskeppssprängande badass-snubbar som inte tar order från någon. En våldsförhärligande eskapism där alla sitter och myser över hur coola ens rollpersoner är.
Jag insisterar på att du omedelbart startar en ny tråd om detta i Krönikor och Spelrapporter där du går in mer på detalj i det här för jag kommer att ha följdfrågor.Björn Wärmedal;n101716 said:Mutant Chronicles! Fick mycket mersmak efter gårdagens skottväxling i Venus djungel.
Lyllo dig!Björn Wärmedal;n101716 said:Mutant Chronicles! Fick mycket mersmak efter gårdagens skottväxling i Venus djungel.
https://www.rollspel.nu/threads/62270 popular demand[/urlRymdhamster;n101717 said:Jag insisterar på att du omedelbart startar en ny tråd om detta i Krönikor och Spelrapporter där du går in mer på detalj i det här för jag kommer att ha följdfrågor.
Ooooh, I'd play that!kloptok;n109271 said:Durance fast med Hillfolk/Dramasystem som mekanik efter att man skapat sin planet.
Rat Queens? Det låter coolt men jag har ingen aning om vad det är. Upplys mig gärna!nyvinter;n109337 said:Tillägg till min lista på första sidan: en Rat Queens-kampanj i Fantasy Age.