2020, året som vi alla vill minnas...
Jag spelledde Dungeons & Dragons 3.5 i en egen värld invaderad av kaosvarelser (de ger upphov till spontana mutationer i allt material när de vidrör det). Motsvarande 5 vanliga äventyr kan man nog säga.
Jag spelledde även D&D 5 i en egen värld inspirerad av Masters of the Universe och japanska tvspelsrollspel. Där blev det 2 äventyr.
Ungefär 24 spelmöten, vilket är lite för att vara mig, men vi hade en del sjukfrånvaro under året. Gissningsvis ligger jag runt 60 spelledda möten om året i den gruppkonstellation vi har nu.
Jag spelade Mutant år 0, de två sista delarna i robotdelen satt i Helium.
Jag spelade även ett sista äventyr i en Infinitykampanj.
Sen blev det ett och en bit av ett äventyr i Eclipse Phase, innan jag kände att jag ville hoppa av tills jag förstod världen. Jag spelar för första gången i mitt liv en upplyft val (den minsta, kommer ej ihåg vad den heter).
I Cyberpunk 2020 blev det två äventyr varav det sista ledde till ett abrupt slut för en lovande karriär som protestsångerska.
Sen spelade jag introäventyret från Dark Sunboken till D&D 4.
Enbart 10 spelmöten...
Så 34 spelmöten... Vi spelar vanligtvis 2 ggr per vecka så detta år har varit futtigt, och då har coronan inte inneburit något egentligt avbrott för oss. Får kompensera i år, vi har 10 spelmöten hittills.