Schtajner said:1: Spelar du något svenskt kommersiellt, gammalt som nytt, rollspel/kampanjsättning aktivt eller i alla fall någolunda regelbundet?
2: Vilket/vilka?
Utöver mina egna spel? Nej.1: Spelar du något svenskt kommersiellt, gammalt som nytt, rollspel/kampanjsättning aktivt eller i alla fall någolunda regelbundet?
Schtajner said:Av ren nyfikenhet tänkte jag ändå ställa frågan till folket som ändå huserar här.
1: Spelar du något svenskt kommersiellt, gammalt som nytt, rollspel/kampanjsättning aktivt eller i alla fall någolunda regelbundet?
Schtajner said:Spelar du något svenskt kommersiellt, gammalt som nytt, rollspel/kampanjsättning aktivt eller i alla fall någolunda regelbundet?
Dimfrost said:Det påminner mig om att jag borde göra en ny version av till exempel Terone,
Nej.Schtajner said:1: Spelar du något svenskt kommersiellt, gammalt som nytt, rollspel/kampanjsättning aktivt eller i alla fall någolunda regelbundet?
Schtajner said:1: Spelar du något svenskt kommersiellt, gammalt som nytt, rollspel/kampanjsättning aktivt eller i alla fall någolunda regelbundet?
Jag vet inte hur många gånger jag på svenska fora läst kosmetiska varianter av meningen "jag gillar jordnära, skitig fantasy med låg magi".