Just nu spelar jag ingenting, för jag sitter och skriver det här inlägget... =)
Det jag spelar hyfsat kontinuerligt är Kutulu, där jag spelleder en mycket trevlig grupp genom min favvokampanj Tatters of the King. Planen är att vi ska komma igång med del 2 i kampanjen efter vårt sommaruppehåll (som nog får hålla i sig åtminstone till nån vecka efter terminsstarten).
Men mest nyligen spelade och spelledde jag Ödesväktarna, då jag och mina två medskapare satte ihop varsitt kort äventyr till spelet och helt sonika spelledde varandra i somras. Det var hemskt trevligt - en av mina absolut första gånger som spelledare för ett fantasyspel som inte var D&D Essentials.
Jag tror egentligen inte att jag skulle ha supersvårt att hitta spelare till nästan vilket spel som helst (sade han kaxigt...) men jag har framför allt inte tid - och flera av de spel jag vill spela vill jag ju inte vara spelledare för, för jag har inte en jäkla aning om hur jag skulle göra. Men here goes:
Eclipse Phase, Nobilis, Mutant Chronicles, Symbaroum, D&D Essentials, Coriolis, Aberrant, More than Human, Rotsystem.