Nekromanti Vad tror ni händer nu på wrnu, med dessa forum ?

Johan K

Gammal & dryg
Jo, jag vdet att det är 1:a april & allt sådant... :gremsmirk:
Men ställer frågan i vilket fall.
Hur/vad tror ni komemr att ske rent utvecklingsmässigt med wrnu nu ?
Vad kommer att hända, helt enkellt..
Jag trro att det kommer det kommer att bli, helt klart, mer liv i luckan på alla sätt & vis...

/ Johan K, som är nyfiken på hur forumet ser ut imorgon... :gremtongue:

Rising

Vila i frid
Jag tror att det kommer pratas mest datorspel på spelforumet, det kommer postas flest "skriv vad som helst som du gillar angående ämnet: X, även om ingen bryr sig om vad någon annan tycker!"-inlägg på OT-forumet, samt en massa jobbiga saker på köp/sälj-forumet som kommer störa min användning av "visa senaste inlägg under de 24 timmarna"-funktionen.

Alltså, jag gillar de nya forumsavdelningarna (särskilt spelforumet) men det kommer nog att komma mycket bogus innan vi vänjer oss vid dem.

Sodivra

Champion
Arvidos tror:

Jag har märkt att jag funderat lite på trådar som varit kul att slänga upp på OT-forumet, för att sedan upptäcka att de ändå passar bättre på Rollspelsforumet eller Rollspelarkulturforumet, till exempel "Vad skulle ni göra för webserier?"
Varför då?

Min teori är att nu är det här inte bara ett rollspelsforum, utan ett mer allmänt diskussionsforum. Det går att ta ut svängarna mer, och tänka i lite nya banor som inte är lika prick på forumets ämne. Vi kommer märka av det i trådstarter även utanför OT-forumet. Eller så är det bara jag.

Det verkar som att de som skriver på OT-forumet är främst de som är etablerade på Rollspel och Rollspelsmakare, så det här kanske kommer bidra till att forumveteranerna känner varandra och har en god sammanhållning, men samtidigt kan det uppfattas som svårt att komma in i den gemenskapen.