Nekromanti Vad vill du ha !?!?

GlueBall_UBBT

Warrior
Okay det här är svårt. Finns så mycket spännande att välja på ju!

Mitt första val: Skosnören från den alviska hjälten Carwelans (eon) kängor.

Mitt andra val: En cursed ring som ger en otur.

Mitt tredje val: En stor hög alvglas att skryta med.

Tänk bara, om jag hade dessa fantastiska föremål skulle jag förändra världen!

Duddmannen

Hero
Re: Duddmannen vill bara ha ! [lite OT]

Lunarerna i Exalted har en liknande snorbillig kraft som gör att helt sonika byter kön
Det är ju verkligen hur bra som helst! Fatta vilken totalmakt man får vid bar-raggning! :gremlaugh:

Jag: "Tjena puman!"
Hon: "Sorry man, baby don't swing that way."
Jag: "Nema problema..." *Morph!* "...jag är flexibel!"
Hon: "Wow! Du är verkligen en riktig pudding!"
Jag: "Jag vet..."

G

Guest

Guest
Hmmmm....

Sauron som sidekick, Mörkerherren Vashna som Vapendragare och Darth Vader som Bästa polare... Kanske Rymdskeppet LEXX som fordon, men det finns dessvärre inte som rollspel så der räknas väl inte kanske...

Sen skulle jag varva vilket spel som helst.... :)

MVH
Lexx

Johan K

Gammal & dryg
Re: Duddmannen vill bara ha !

Ring of sex-change
Ja, den där ringen vore ju nått att testa ja.. Skulle vara synnerligen intressant ! :gremgrin:
Sedan vore ju åxå den där önskeringen som nämns här åxå not i hästväg att ha !

DarkMystic

Swordsman
Re: NekroGlenn slår till igen

Fusion slår sönder atomer så får du ganska mycket energi det är så kärnkraft funkar.
Fission slår ihop atomer och du får otroligt mycket energi, kolla på solen :gremwink:

/DarkMystic vill fortfarande ha en fissionsgenerator

Krille

Super Moderator
Eeeh. Kvitt eller dubbelt?

"Fusion slår sönder atomer så får du ganska mycket energi det är så kärnkraft funkar.
Fission slår ihop atomer och du får otroligt mycket energi, kolla på solen"

Tvärtom, min vän. Tvärtom. Du har blandat ihop dem totalt. Fusion är att slå ihop saker. Fission är att slå isär saker.

Vitulv

Årets spelledare 2011 och 2013
´nuff said [NT]

NT = No Text (Ingen text)

Nightowl

Champion
*En flygande matta. Inte bara praktiskt (nåja, inte när det snöar eller regnar) utan också coolt. Zoom!

*En Apparatus of Kwalish från D&D. Så kan jag resa under vattnet med stil också!

*En teleportationsring, för alla dagar jag bara har bråttom och är sen till jobbet.

Erik

DeBracy

Eventuellt helt fantastisk
*En flygande matta. Inte bara praktiskt (nåja, inte när det snöar eller regnar) utan också coolt. Zoom!
Spontant vill jag säga att det vore jättepraktiskt! Man slipper hålla i nåt paraply när man är ute och spankulerar! :gremsmile: Visserligen går det ju lite saktare än att flyga på räjsermattan och den blir blöt... men ändå. :gremwink:

Nightowl

Champion
Öh, om det regnar på en när man sitter på en flygande matta behöver man nog ett paraply fortfarande. I motsats till de flesta helikoptrar och flygplan saknar ju mattor tak.

Erik

Nightowl

Champion
*slår sig för pannan*

Duh! Jo det förstås - jag var ju inne på att flyga på den. :gremgrin:

Då önskar jag mig TVÅ mattor! Då kan jag ha en övanför huvudet och en under rövva!

Erik

walium

Ganska töntig, faktiskt
Kul för hela familjen

En LeMat
Revolver med hagelpipa, kan det bli mycket coolare än så?

Ett megamaffefet rymdskepp
Så jag kan resa runt i universum och skrämma skiten ur alla patetiska så kallade civilisationer.

Magiska krafter
Eller Jedi Fu eller vad man nu väljer att kalla det. Förmågan att manipulera tid och rum, kasta eldbollar och övertyga folk om att de, trots alla bevis på motsatsen, inte sett några droids.

G

Guest

Guest
Re: *slår sig för pannan*

Men vem säger att mattan måste vara platt, du kan ju kanske rulla in dig i mattan, på så sätt kanske du kan flyga med den utan att bli blöt... Om du nu tycker paraplyt är jobbigt...

MVH
Lexx

Feuflux

omjonasson.se
O du skulle få plocka tre pryttlar ur vilken rollspelsgenre du vill. Vad skulle det bli ??

Jag vill egentligen inte ha några pryllar alls utan förmågor i stil med osårbar-ninja-jedi. :gremsmile: Men okej, om vi satsar på pryttlar så...

1: Lightsabre. Liksom, kom igen. Hur givet var inte det här valet.

2: Green Goblins surfingbräda. Ingen aning om den finns i nåt rollspel men det finns väl marvelspel så jag chansar. Jag vill ha den iaf.

3: En sån där alvisk osynlighetsmanten som allas våra hjältar Frodo och Sam flashar med i lotr.

*Tänker hur jag skulle se ut med det där och viker mig av skratt*

Staffan

Myrmidon
Green Goblins surfingbräda.
Protest!

Green goblin använder mig veterligen ingen jämrans surfbräda. I stället använder han en "glidare", som ser ut ungefär som en förvuxen fladdermus av metall.

(hoppas bara att siten tillåter att man länkar till deras bilder)

Feuflux

omjonasson.se
Jag vet [ANT]

Surfbräda var ett Feufluxskämt som tydligen inte gick hem. Jag har sett första spindelmannenfilmen och allt.